@nicoleblog_cz

18.4.16

Mé úlovky/novinky/péče o tělo

Zdravím vás při pondělku.

Já se dnes chci s vámi podělit o mé úlovky za tento měsíc. Není to úplně vše, protože se vždy najde věc, kterou si dokoupím a podělím se s vámi o ni v dalším příspěvku :)

***

Tento měsíc jsem si ulovila super paletku očních stínů od Gabrielly Salvete, která je novinkou spolu se žlutou řasenkou (ve žlutém obalu) taktéž od GS. O těchto produktech jsem vám už psala zde.
Další věc, kterou tady mám jsou bombičky do vany, které sama vyrábí holčina, která má stránky na Facebooku zde
Nabízí k prodeji různé druhy bombiček a scrubu... 
Bombička na obrázku má citronové aroma, bombičky nemají nijak výraznou vůni, což mě mrzí. Možná se ta vůně vytratila proto, protože bombičky byly zabaleny v papírových sáčcích a ne v nějakém obalu, kterými vzduch neprojde.
 Jinak já to nepoužívám, je to pro přítele, který si rád dopřává vanu, já jsem spíš na sprchovací typ :D bombičky jsou spíš určené k relaxaci když si dopřáváte dlouhé koupele.
Základním složením takové bombičky je jedlá soda, koupelová sůl, potravinářská kyselina citronova :)Podle mě by se měly uchovávat v nějaké doze :)
Scrub (zelený čaj) je zabalen dobře. Ještě jej nemáme vyzkoušený, ale je to směs soli do vany a nějakých bylinek. Vypadá to dobře, používá se to na tělo :)
Poslední věcička, kterou jsem si ulovila je tento BABY LIPS. Já už jeden v zásobě  mám, ale ráda jej používám když mám suché rty a on mi ty popraskané, suché rty hezky vyhladí :)
Navíc příjemně voní a rtům dodá lehký barevný nádech :)
Tahám ho snad všude, je nezbytnou součástí mého dne :D :)
Dále tady mám nude lak na nehty, který mě překvapil svou výdrží. Začal se mi z nehtů loupat zhruba po čtyřech dnech, což se mi ještě nestalo :) Má hezký odstín a tento lak je od Rimmelu. Je to odstín 237 soul session :)

O řasence od Oriflame, stínu od značky MODA a Flormaru jsem vám už psala zde.

Tak co, máte zkušenost s nějakým produktem, který jsem vám výše vepsala?

Přeji vám úspěšný týden :)
NB.





7 komentářů:

  1. Laky Rimmel Salon pro jsou nejlepší. Šumivky do koupele většinou moc nevoní, muselo by se tam dát dost silně voňavého oleje. Doma jsem s tím experimentovala a bohužel se mi dostatečné intenzity vůně nepodařilo dosáhnout
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevím, šumivky jsem nezkoušela dělat tak taky nevím čím by to mohlo být :) s laky souhlasím, jsou super :)

      Vymazat
  2. Já v Tetě ulovila paletku od GS Rose :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, všimla jsem si. Já pro ROSE šla další den a už nebyla :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ano, já ještě miluji i Labello, jsou to mé nezbytnosti :)

      Vymazat
  4. Na tu paletku od GS jsem také koukala, ale nakonec jsem vybrala jinou značku :D Jinak ty bombičky do vany vypadají zajímavě. Díky za tip, protože taky miluji různé relaxační voňavé blbůstky do vany :)

    Díky za článek

    INKA blog

    Zvu tebe a tvé čtenářky na soutěž (končí 31.4.)
    INKA blog soutěž o 5 kosmetických cen

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!