@nicoleblog_cz

7.4.16

My Spring Makeup/Mé jarní líčení

Dnes máme sice chladnější den než v předešlých dnech, ale i tak sluníčko svítí a venku je krásně a já dnes vytáhla barvy ven.

Líčení sice není nic extra, ale já mám takové jednoduché a rychlé líčení ráda :)

Já podobné líčení s uvedenými produkty, (které můžete vidět níže) dělala. Tohle je spíš taková ukázka toho "Co dnes nosím".
***

Klikněte pro zvětšení.
1.
na víčko jsem nanesla bázi pod stíny. Nanesla jsem mléčný stín a nanesla jej na celé víčko až k obočí.
2.
do záhybu jsem nanesla takový lososový, oranžový stín. Stín jsem spojila.
3.
na pohyblivé víčko jsem nanesla takový hnědo-fialový stín a stíny spojila.
4.
hnědo-fialový stín jsem nanesla i na spodní linku oka.
5.-6.
na střed pohyblivého víčka jsem nanesla "šampáňo" stín, světle žlutý stín se zlatými odlesky. Stín jsem vytáhla pod záhyb oka. Stín jsem nanesla i do vnitřního koutku oka.
7.
na spodní vodní linku oka jsem nanesla světlou tužku na oči. Nanesla řasenku a máme hotovo.
8.-9. 
finální výsledek

Na rtech mám rtěnku od Essence.

Použité produkty + swatche
Coverstick od Essence
Krajkový pudr od Dermacolu
Tužka na obočí od Miss Sporty
Tvářenka Essence
Labello
Tužka na oči Essence
Paletka stínů NYC
Uma mono stíny
Moda i shine
Rtěnka Essence
Řasenka Mary Kay

Doufám, že se článek líbil. Líčení je vhodné na běžný den. Není to slavností líčení, na které potřebujete více času.
Je to taková "fofrovka", která mi vyhovuje.

Přeji vám hezký zbytek dne :)



12 komentářů:

  1. Krásné líčení, sluší hnědým očím. Líbí se mi, že je decentní, přesně takové používám nejčastěji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky. Většinou si oči ani nelíčím, prostě zapomenu, a že se mi to nejednou stalo :D Děkuji.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. :D:D myslím, že ji Essence ještě má v nabídce :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné, super tutoriál. I když stejně nikdy nechápu, jak to mám udělat, aby to vypadalo tak, jak má :D Jsem asi nějaký antitalent :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to né :D já mám vždy nějakou představu jak bych chtěla aby to vypadalo a stejně z toho udělám něco takového :D ono se to musí pilovat :)

      Vymazat
  4. Krásné líčení, které ti sedne k očím. Jinak tu paletku od NYC mám taky a naprostá spokojenost :)

    INKA blog

    Zvu tebe a tvé čtenářky na soutěž o kosmetiku MeMeMe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka za pár kaček a pořád se jí nemůžu zbavit :D

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!