@nicoleblog_cz

15.4.16

Paletka stínů GS/řasenka GS/ líčení s produkty GS

S pátkem jsem si pro vás nachystala článek s foto návodem na líčení s novými produkty od Gabrielly Salvete.

Já se dnes trošku rozepíši, protože produkty opravdu stojí za povšimnutí :)

***

Jako první tady mám novou paletku očních stínů. Stínu v paletce je deset a já mám 02 NUDE. Paletka je v klasickém plastovém obalu s pěnovým aplikátorem, který jsem okamžitě vytáhla aby mi zbytečně v paletce nedělal neplechu. Aplikátor je celkem nepoužitelný. Paletka má i zrcátko, které celkem použitelné je :)
Stíny jsou překvapivě dobře pigmentované na to, že je to "drogérkový" produkt. Opravdu mě ta pigmentace dost překvapila :) Já mám pár stínu od GS a jsou taky fajn. 

Je důležité aby byly stíny nanášeny vhodným štětečkem/aplikátorem, jinak by mohly stíny v paletce prášit a ze štětce opadávat.

Stíny jsem nanesla bez báze pod stíny, na očích hezky drží :) Jako vždy jsou matné stíny méně pigmentované než ty stíny, které matné nejsou. Ale to je tak u všech matných stínů. 
Na výběr je jak z matných tak i lesklých stínů. Stíny nejsou suché, jsou jemně mleté, sametové (hlavně  ty matné) což je fajn. 

Určitě stojí za povšimnutí i paletka 01 ROSE, která vypadá taky krásně, ale na mě měla odstíny zase moc do růžova. Navíc, pokud bych chtěla vykouzlit nějaké to "rose" líčení, mám v paletce odstíny, které mi k tomu líčení pomohou a nemusím mít ani paletku 01 ROSE.

Paletka má 12 g a za tu cenu je to super koupě.

Dá se s ní vytvořit hezké denní i večerní líčení :)

***

Další věcičkou je řasenka od GS, která je také novinkou.

Je to řasenka s krásný obalem, štěteček má takový "banánkový" tvar.

Já jsem s touto řasenkou spokojená. Já mám celkem husté řasy a tak jsem hledala řasenku, která by mi je nadzvedla i prodloužila (většina řasenek mi ty řasy stáhne ještě více dolů) a tahle to umí. 

Děla moc hezké řasy. Je trochu mokřejší, což se po pár použití ztratí, ale řasy moc neslepí. Je nutné se naučit s tímto druhem kartáčku zacházet.
 S řasenkou jsem také velice spokojená. V drogérií můžete nejí ještě dva druhy těchto řasenek v těchto "zářivých" obalech (žlutá, zelená, růžová) a to řasenku, která zaručuje černé řasy a řasenku, která by měla řasy zahustit :)

***

Zde je malá ukázka líčení s těmito produkty.
Klikněte pro zvětšení.
1.
na víčko, na které jsem lehce nanesla bázi pod stíny jsem také nanesla na celé víčko až k obočí odstín č. 2 z paletky GS. Po té jsem nanesla do záhybu, očního véčka, na spodní linku oka (ob. č. 4) odstín č. 7, stíny jsem spojila.
2.
na celé pohyblivé víčko až pod záhyb oka jsem nanesla lesklý růžový stín č. 4. Přechody jsem spojila.
3.- 4.
do vnitřního koutku oka jsem na nesla stín č. 1 a nanesla řasenku GS.

Výsledek líčení
Klikněte pro zvětšení.

***

Tak co, zaujal vás nějaký produkt z novinek od Gabrielly Salvete? Pokud ano, máte možnost produkty zakoupit se 40% slevou  v drogériích Teta (v těch nových).

Doufám, že se dnešní článek líbil a mou stránku navštívíte i příště.

Přeji hezký víkend :)


3 komentáře:

  1. Tu paletku od Gabriely vůbec neznám, ale barvičky vypadají moc hezky :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, je to novinka. Najdeš ji ve dvou verzích :)

      Vymazat
  2. Na tu paletku od GS jsem také koukala, ale nakonec u mě vyhrála paletka jiné značky, která měla o dva odstíny navíc :D

    Jinak parádní článek jako vždy!

    INKA blog

    Zvu tebe a tvé čtenářky na soutěž (končí 31.4.)
    INKA blog soutěž o 5 kosmetických cen

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!