@nicoleblog_cz

27.5.16

ASTOR PERFECT STAY FABULOUS RTĚNKA

Dnes tady mám takovou starší novinku, kterou můžete vidět v oblíbených drogériích již od ledna tohoto roku.

Jedná se o rtěnky značky ASTOR. Tyto rtěnky mají na výběr z osmi odstínů, mě však zaujaly tyto dva. Odstín 403, 604. 

Jsou to takové jarní, letní odstíny, které já momentálně vyhledávám. Navíc ty rtěnky příjemně voní. Vůni bych přirovnala k ovocné vůni. Přesnou vůni neodhadnu, ale cítím tam léto a ovoce!

Něco o rtěnkách:

ASTOR PERFECT STAY FABULOUS RTĚNKA

Astor uvádí svou první all-in-one rtěnku, která poskytuje tu nejlepší barvu, hydrataci, komfort a výdrž. 
Obsahuje totiž podkladovou bázi, díky níž barva na rtech vydrží mnohem déle a rty jsou hedvábné a hladší. 

K zakoupení v 8 odstínech!

  • Maximum barevných pigmentů poskytuje syté a intenzivní barvy
  • Nevysušujíci, pečující, hydratační složení bez pocitu ztuhlosti
  • Vysoce lesklé silikonové oleje poskytují excelentní aplikaci a pocit lehkosti, zatímco dodávají čistou a jasnou barvu
  • Snadná, bezchybná, rovnoměrná aplikace
  • Nezůstává v linkách a vráskách



Rtěnky mají tento krásný černý-rose gold obal. Na víčku mají vytlačené logo. Je to klasická šroubovací rtěnka s víčkem.




Rtěnky mají takový ten zkosený tvar, který teď letí. Tento tvar rtěnky má i Rimmel London, celkem dobře se rtěnka nanáší na rty, chce to jen trochu cviku.


Moji favorité. Odstín 403 a 604!


Odstín  604, Fruity je spíš taková ovocná barvička s lehkým shimmerem. Na rtech vypadá hezky přirozeně a dodá jim šťávu!


No a pokud chcete něco letního, výrazného, nepřehlednutelného, tak je tady tento odstín 403, Feeling Feline. Ten bych přirovnala k takové korálové barvě... 


Zde můžete vidět jednotlivé rtěnky v akci. 

Tento typ rtěnek mám ráda. 
Ta pigmentace není nic extra, u tmavých odstínů je ta pigmentace vždy vyšší, ale já sázím na jemnost, což mi tyto rtěnky zaručí. Jak jsem psala, rtům to dodá takový zdravý vzhled, nevysuší je, neleze do vrásek, příjemně se nanáší, hezky voní. na rtech vydrží nějakou chvíli, ale dlouhotrvající rtěnka to není. 
Na rtech to udělá takový polomatný finish. Rty jsou opravdu takové vyhlazené, což mě mile překvapilo. Dokonce ani nevadí, že máte rty popraskané, rtěnka je hezky hydratuje, vyhladí! Rtěnka ze rtů nikam neutíká, zůstává na svém místě. 

Celkově bych je hodnotila velice kladně až na malé nedokonalosti a to je ta výdrž, což se dá překousnout! :)

Máte zkušenost s těmito rtěnkami?

Hezký zbytek dne, NB.

Budu ráda za sledování mého blogu. K pravidelnému sledování a odběru novinek se můžete přihlásit prostřednictvím GFC. GFC najdete v pravém postranním panelu pod READERS! Sledovat mě můžete taky na FB a Instagramových stránkách.

NB.





4 komentáře:

  1. Tyto dva odstíny se mi hodně líbí :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  2. Že bych doplnila svou zásobu rtěnek o odstín 604? :) Vypadá vážně zajímavě! Díky za tip :) :) :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já si pak všimla že v DM mají výprodej stojanu ASTOR, takže jsem uvažovala i o dalších odstínech, ale kdo pozdě chodííí... :D:D

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!