@nicoleblog_cz

11.5.16

Avon/Intenzivní duální sprej s luxusními oleji pro všechny typy vlasů

Ano, 

jak jste si všimli již u nadpisu, dnes vám napíši takovou recenzi na duální sprej na vlasy od Avonu.

Tento sprej na vlasy můžete najít zde.

Něco málo o spreji:

Dvousložkový sprej pro posílení vlasů a zdravý lesk. Bez oplachování.
• posiluje vlasy a dodává jim zdravý lesk
• zabraňuje vysušování vlasů a vysušování konečků
• vyživuje vlasy
Účinky: Duální složení se po protřepání spojí do tekutiny, která působí ve dvou fázích. Složení s komplexem 5 vzácných olejů: makadamový, kaméliový, mandlový, marulový a olej z hroznových jader. Složení proniká do suchých oblastí vlasových vláken a zabraňuje vysušování vlasů, třepení konečků a lámání vlasů při česání. Složení vytváří na vlasech a pokožce hlavy ochrannou vrstvu. Vhodné pro všechny typy vlasů.
Použití: Aplikujte kdykoliv během dne: před umytím, po umytí, před stylingem vlasů. Před použitím protřepejte. Aplikujte po celé délce a na konečky vlasů.

Můj názor na tento sprej je asi takový, že bych do něj šla klidně znovu. Ten sprej kráááásně voní, používám ho hlavně na umyté, vysušené, vyžehlené vlasy a na závěr použiji tento sprej. Vlasy si s ním sprejuji zhruba 3x týdně. I když je s oleji, nemám pocit mastných vlasů ani jejich zatížení. (U mnoha vlasových olejů i sprejů na vlasy, ve kterých byl olej, jsem měla pocit mastných a zatížených vlasů, což mě osobně dost vadí.) Vlasy jsou po něm takové hebčí, lesklejší a voňavé. Já si vlasy žehlím a po té jsou vlasy takové suché, lámou se a ten sprej jim dodá trochu života. Lámavost mi sprej asi nezmírní, ani třepení vlasů, pokud si vlasy nepřestanu žehlit. Vůni ve vlasech cítím ještě i další den, dva. Dávám ho na vlasy i dceři, po umytí, po té se dají vlásky hezky rozčesat :) Má 100 ml, což je pro mě takové menší mínus :D :) jinak nevím co bych mu vytkla!



Navíc tento sprej má teď Avon v akci, za poloviční cenu, což je fajn :)

Máte s tímto sprejem taky zkušenost? Jak jste spokojené?

Pokud máte rády voňavé, lesklé a zdravě vypadající vlasy, tento sprej mohu jen DOPORUČIT! Za mě 5/5 :)






4 komentáře:

  1. Zrovna tento olejíček jsem neměla, ale od Avonu jsem na vlasy kdysi dostala také voňavý olejíček pro snadnější rozčesávání a byla jsem psokojená :)

    INKA blog – focení, líčení a cestování
    sleduj blog na facebooku

    OdpovědětVymazat
  2. Já jednou měla olej do vlasových konečků od Avonu, ale moc jsem s ním spokojená nebyla, vlasy dost mastil.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento i když je s oleji, tak vlasy nemastí vůbec, což je fajn. Nemám ráda přípravky na vlasy, po kterých si ty vlasy můžu akorát znovu umýt a ani ten pocit mastných vlasů

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!