@nicoleblog_cz

3.5.16

Earrings from Happiness Boutique

Jako každá žena i já mám ráda kromě kosmetiky i šperky. Dnes tady mám spíš takový tip na super zahraniční e-shop, na kterém můžete nakoupit krásné kousky za super ceny!

***

Klikněte na obrázky pro zvětšení. Fotky jsou po té kvalitnější a ostřejší!
E-shop se jmenuje Happiness Boutique. Stránky jsou k vidění ZDE.
Ceny se objevují přibližně od 10 eur, což si myslím, že za tak super kousky je to skoro zadarmo. Doprava je velmi rychlá, já tyto náušnice měla do týdne doma. Za dopravu se myslím neplatí nic, doprava se sledováním je však za 4.50 euro, více naleznete ZDE. Komunikace je s nimi velmi dobrá, reagují na emaily velmi rychle.
Já tady mám tyto krásné krásné náušnice z tohoto obchůdku. Náušnice jsou celkem velké, váží kolem 13g. Je to klasická bižuterie,ale za to je moc hezky dělaná a vypadá i kvalitně.
Je to verze VINTAGE GOLD. Náušnice mají však i v černém provedení, ale mě zaujaly tyto mnohem víc. 
V krabičce kromě náušnic byl tento citátek, který taky potěšil.
Náušnice jsou na klasické zapínání. Zapínají se na tyto "špunty".
Na uších vypadají moc krásně,(jsou i dost fotogenické :D) avšak asi je nebudu nosit takhle běžně, ale pouze na nějaké příležitostní akce :)

***

Co na ně říkáte vy? Máte zkušenost s tímto e-shopem? 

Nově mě můžete sledovat i na INSTAGRAMU. Odkaz naleznete v pravém postranním panelu pod názvem FOLLOW ME. Budu ráda i za sledování této stránky. Přihlásit se můžete přes svůj Google účet. Přihlásit se můžete v pravém postranním panelu pod nadpisem READERS.

Hezký zbytek dne!


6 komentářů:

  1. Náušnice ti moc sluší, ale není to úplně můj styl. V poslední době nosím spíše pouze kovové a dlouhé :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já zase ráda nosím takové jednoduché kamínky do uší. Tyhle jsou spíš na nějakou slávu nebo tak :)

      Vymazat
  2. Eshop nznám, ale naušnice vypadají zajímavě na nějaké společenské akce :) :)

    INKA blog – lifestylový blog
    sleduj blog na facebooku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak koukni, mají tam krásné kousky! Ano, tyto náušnice jsou spíš na nějaké společenské nebo příležitostní akce :)

      Vymazat
  3. Ten eshop neznam, ale jsou tam celkem dobre kousky. Ja nakupuji prevazne zde https://www.goldeligius.cz/ - je to cesky eshop, je rychle doruceni, dobre ceny a hlavne originalni kousky, ze kterych me vzdycky spadne brada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají dobré kousky, to ano, ale taky raději nakupuji v českých e-shopech. Já zase neznám stránku, kterou jsi napsala ty, kouknu :D :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!