@nicoleblog_cz

10.5.16

Gabriella Salvete - contouring palette

Ahoooj,

já vás opět vítám na svém blogu. Dnes bych měla pro vás takový menší článek o novince od Gabrielly Salvete. 

Pro větší kvalitu fotky musíte na fotku kliknout (pro zvětšení).

***


O paletce:

  • paletka má klasické plastový obal, který je pevný (stejné jako u jejich paletek očních stínů)
  • v paletce můžeme najít pudrové produkty, bronzer, rozjasňovač a tvářenku. Bronzer je matný, zbytek je se třpytem
  • všechny tři pudrové produkty jsou jemně mleté, mají příjemnou textůru
  • rozjasňovač má narůžovělý odstín, je dobře pigmentovaný, se třpytem
  • bronzer je středně pigmentovaný, což není na škodu při vrstvení, má hezký odstín, sedne jak světlým tak i tmavým typům
  • tvářenka má zdravý odstín, má zlatavé odlesky

Mínusy paletky:
  • tvářenka je se třpytem, což mi k lesklému rozjasňovači nesedí. uvítala bych lesklý rozjasňovač+matný bronzer+matnou tvářenku. Rozjasňovač se v této kombinací úplně ztratí.
  • prášivost paletky
Plusy paletky:
  • paletka má 15 g, což mě se líbí. 
  • cena
  • odstín bronzeru, jeho pigmentace
  • odstín rozjasňovače, jeho pigentace
  • balení
  • odstín tvářenky, její pigmentace
  • dá se použít místo očních stínů
  • dá se s ní vytvořit hezké,jemné líčení
Paletku jsem již zkoušela "na vlasní kůži" a musím uznat, že na pleti i na očích vypadá skvěle. Třpytivá tvářenka v paletce není žádná tragédie, i když bych raději uvítala matnou verzi tvářenky. S bronzerem se dají vytvořit jemné kontury obličeje, dá se vrstvit. Rozjasňovač mě také mile překvapil. Celkově bych ji hodnotila velice kladně a s klidným svědomím vám ji doporučila :)Možná takové jedno velké mínus této paletky je její prášivost.

Já jsem s ní celkem spokojená. Je to limitovaná edice, tak vidíme s čím GS přijde příště :)










Jak se vám paletka líbí?

Tato paletka je limitovanou edicí, a pokud vás zaujala, tak bych určitě neváhala a šla bych si ji ulovit, pokud ještě jsou :)

Hezký zbytek dne :)


8 komentářů:

  1. Paletka vypada velmi dobre, a ty barvicky🌸🌸🌸

    Andreablog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na ni koukni, je super. Já se nemohla dočkat až ji vyzkouším! :D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Včera jsem ji zkoušela dát na sebe a je to super :) nemám ráda, když je bronzer tmavý a dělá fleky, ten to nedělá! Rozjasňovač je super, akorát ta tvářenka, že je taky se třpytem mi vadí. Ale má hezký odstín a své využití najde :)

      Vymazat
  3. Vypadá celkem hezky, ale více se mi zamlouvá konturovací paletka od Makeup Revolution :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě zase ne, Zase Revolution má matnou tvářenku, což je její plus

      Vymazat
  4. Na tu se musím podívat, je super, že něco takového je v drogerce :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!