@nicoleblog_cz

16.5.16

Hnědo-modré líčení/Modrá je dobrá/ASTOR,Gabriella Salvete

Máme pondělí a já si dnes nachystala líčení, které jsem "oživila" modrou spodní linkou, aby to nebyla zase taková nuda.

Použité produkty vám vypíšu na konec článku :)

Klikněte pro zvětšení obrázků!

***


Jdeme na to :)

1.
na víčko jsem nanesla bázi pod stíny, aby stíny hezky držely a nabraly trochu sytějších barev. Poté jsem nanesla z paletky od GS odstín č. 2, který je takový tělový-meruňkový a nanesla jsem jej až pod obočí. Do záhybu oka jsem nanesla matný stín taktéž z paletky GS stín č. 6, který jsem nanesla i na spodní linku oka, zhruba tak do 1/2 (viz. foto 3.,4,) Střed víčka až k vnitřnímu koutku oka jsem nechala čistý.
2.
na střed víčka jsem nanesla lesklý stín č. 8, stíny jsem spojila.
3.
na spodní linku oka (zbylou 1/2) jsem nanesla modrý stín značky ASTOR. 
4.
do vnitřního koutku oka jsem nanesla odstín č. 1 z paletky GS. Na závěr jsem nanesla řasenku GABY (žlutou) a máme hotovo! :)

Konečný výsledek

ASTOR oční stín, ten bude v příštím článku, který bude o mých ÚLOVCÍCH :)

O paletce GS jsem vám již psala v minulých článcích. Snažím se jí teď používat co nejvíc :)

Jsem v líčení úplný začátečník, ale snažím se zlepšovat. Tento typ líčení je spíš pro inspiraci. Jak pro vás, tak i pro mne :)

Nikdy se mi nepodaří nanést řasenku po celé jejich délce. Píši to proto, aby jste si nemysleli, že to tak má být :D

Už jste vyzkoušeli novinky od GS? Nebo se po nich alespoň mrkly? Některé z novinek můžete nejít i zde na blogu :), stačí se podívat do archívu článku :)

Hezký zbytek dne :)

12 komentářů:

  1. Ta hnědá je boží! Modrá linka to hezky oživila a není ani tolik sytá, aby svítila do očí.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná jsem tu linku měla víc protáhnout až k vnitřnímu koutku oka. Paletka GS se povedla, je to paletka 02 nude, je super :) a děkuji!

      Vymazat
  2. Moc hezké líčení. Líbí se mi, jak si do líčení zapojila modrý stín :)

    Nela Agáta z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrá inspirace! Takhle mě ještě nenapadlo to kombinovat.. ještě jsem neměla odvahu strašně se vždycky stydím jak jsem namalovaná :D
    a jinak .. dáme vzájemný odběr stánek ? :)
    http://nanaberries.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty, já taky takhle často nechodím, to je spíš pro inspiraci :D

      Vymazat
  4. tak to je naozaj krásna kombinácia farieb a skvelá tvoja práca :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  5. krásne!! toto tak obdivujem, ja sa neviem takto vyhrať s farbičkami, že to je nositeľné aj do práce :D tvoje mi príde také jemné, aj na bežný deň.. ja keď už siahnem do farieb tak len pridávam na intenzite, že skončím pri večernom či inak extravagantnom líčení :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, snažím se no, jsem začátečník, zatím si na něco extravagantnějšího netroufnu :D

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!