@nicoleblog_cz

28.5.16

MÉ LÍČENÍ: Studená hnědá oživená zelenou

Pro milovnice zelené jsem si připravila líčení v němž hlavní roli hraje právě zelená barva

Líčení je ve studených odstínech, vytvořeno z kombinace matných stínů oživených zelenou.

Použité produkty vypíšu opět na konec článku.

***

Klikněte na obrázky pro zvětšení a zvýšení kvality!






Postup:

1.
na víčko jsem použila bázi pod stíny. Ty, které nemáte bázi, můžete použít i trochu makeupu a nebo korektoru. Po té jsem použila stín č. 2 z paletky GS. 
2.
z paletky GS jsem použila stín č. 3, který jsem díky stínovacího štětce lehce nanesla do záhybu oka.
3.
dále ze stejnojmenné paletky jsem použila hnědo-fialovo-šedý stín č. 1, který jsem nenesla do záhybu oka směrem k vnitřnímu koutku oka. Střed víčka jsem nechala čistý.
4.
stín č. 11 jsem použila lehce i na spodní linku oka. Zhruba do 2/3.
5.
na střed víčka jsem použila zelený stín MODA i shine. Pokud ho nemáte, můžete jej nahradit jiným lesklým stínem, který se vám líbí. 
6.
do vnitřního koutku jsem lehce nanesla bílý stín od GS pro rozjasnění vnitřního koutku. Ten jsem použila lehce i pod obočí. Stíny jsem hezky spojila. Na konec jsem nanesla řasenku od Oriflame, takovou tu jejich novinku v růžovém obalu.

Odkazy použitých produktů:


č. 2,3.11




Tohle líčení můžete doladit nějakou nude rtěnkou nebo i rtěnkou v cihlových odstínech. Vůbec bych se nebála tohle líčení nosit i přes den, jen tak. Dá se říct, že když se takhle nalíčíte i na večer nebo jen tak přes den, nic tím nezkazíte.  

***

Jaký druh článku byste zde uvítali? Klidně pište do komentářů pod příspěvek :)

Přeji hezký zbytek dne, NB.


10 komentářů:

  1. Ahoj, krásne líčenie a výber farieb kvitujem :) Akú bázu pod očné tiene používaš ? Vydržia GS tiene dlhšie ? :)
    Prajem krásny deň a pozývam na môj blog :)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji. Používám bázi od značky Dermacol. Essence má taky dobrou bázi, pokud teda hledáš něco levného. Já často báze nepoužívám, proto uvádím levné alternativy. Ty stíny vydrží na oku přibližně 4-6 hodin, déle jsem je na očích neměla :)

      Vymazat
    2. Ďakujem za odpoved :-) ja zvyknem používať bazu od Avonu - ta bola zatial naj . A momentálne celkom pozitívne testujem aj od catrice - camouflage cream :)

      Vymazat
    3. No na Catrice kosmetiku se moc těším. Má být u nás nově v ČR i v drogérií DM, tak uvidíme. Jak jsem psala, já báze pod stíny moc nepoužívám, tak se v tom moc nevyznám, která je lepší, no:)

      Vymazat
  2. Moc se mi to líčení líbí :). Navíc máš moc pěkné obočí, já ho mám na začátku na všechny strany, bohužel :D.
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuji, no já mám oboží od přírody husté a tmavé, takže si jej nedodělávám. Musím však dávat pozor při trhání, protože když toho zase vezmu víc, tak to jde celkem vidět.. To je zase ta nevýhoda no :) Jestli ho máě na všechny strany, zkus ho zastříhávat, tak dostane tvar :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Není za co, jestli na ně narazíš, neváhej :) za málo peněz, hodně muziky!

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!