@nicoleblog_cz

25.5.16

MÉ LÍČENÍ: tmavé líčení se zelenými odlesky/ Oči jako CHAMELEON!

Dnešní článek je tak trochu "ze šuplíku". kdy jsem vlastně před nějakou dobou zkoušela nové stíny a snažila se s nimi vytvořit líčení, které by se mi líbilo, a  které by mi sedlo.

Dnes jsem si nachystala
foto návod na líčení s paletkou očních stínů od značky Makeup Revolution London, o které jsem již psala ZDE. Jedná se o paletku zapečených stínů a v hlavní roli stojí stín č. 3, který je takový vínovo-hnědý se zelenými odlesky. Dále jsem použila paletku od GS, kterou najdete ZDE, mono stín taktéž od GS, o kterém jsem vám již psala ZDE. Zbytek použitých produktů vypíšu na konec článku :)


Klikněte na obrázky pro zvětšení!



 Návod:


1.
na oko jsem nanesla bázi pod stíny. Na celé víčko jsem nanesla tělový stín č. 2 z paletky GS.
2.-3.
do záhybu až k vnitřnímu koutku oka, do očního véčka, na 1/2 spodní linky oka jsem nanesla stín č. 11. Střed víčka jsem nechala čistý.
4.
na střed víčka jsem nanesla stín č. 3 z paletky zapečených stínů od MUR. Stíny jsem lehce spojila
5.
do vnitřního koutku oka jsem nanesla bílý mono stín od GS, který je super na projasnění vnitřního koutku oka.
6.  
na závěr jsem použila černou tužku oka na spodní vodní linku oka. Nanesla jsem řasenku GS, máme hotovo.

Pro větší detail klikněte na fotku. Zde jsem nafotila výsledek i na světle se sluníčkem, aby to hezky vyniklo.


Použité produkty:

Paletka zapečených stínů od MUR paletka MUR
Paletka  očních stínů od GS paletka GS
Bílý mono stín od GS bílý mono stín GS
Tužka na oči
Řasenka GS řasenka GS

K tomuto líčení bych doporučila rtěnku v nude odstínu.

***

Mě se strašně líbí takové ty stíny, které mají zvláštní odlesky a odstíny. Tento stín však měla kdysi i Catrice, a najdete jej i mezi stíny od značky MAC, ale nevím, jestli se dá ještě koupit. Na ten jsem narazila úplnou náhodou v drogérií Rossmann, kdy jsem se zastavila u stojanu s kosmetikou od MUR. Těch paletek se zapečenými stíny je několik, já tam viděla asi čtyři varianty.

***

Snad se dnešní šuplíkovský článek líbil :)

Hezký zbytek dne, NB.

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, to potěší, jsem ráda, že se to líbí :)

      Vymazat
  2. Také mám radši metalické stíny s odlesky :) Pěkné líčení :) :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) jako ani matné stíny nejsou špatné, ale já to beru podle nálady a podle toho, co mi sedne, no :) a ty metalické mám taky asi nejradši, protože se dají nosit i samostatně přes celé víčko :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!