@nicoleblog_cz

23.5.16

MÉ ÚLOVKY: Oční stíny/ASTOR/Gabriella Salvete/Makeup Revolution London

Já, jako milovnice očních stínů jsem opět neodolala a koupila si jich pár do zásoby.Většinou si spíš kupuji stíny dle odstínů, které mi třeba chybí v nějaké paletce. Dnes jsem sáhla po stínech od značky ASTOR, Gabriella Salvete (tyto stíny jste mohli vidět v akci zde.), Makeup Revolution London. Všechno to jsou stíny polomatné až se třpytem.

Makeup Revolution London - baked eyeshadow pure and innocent, 4g


Tyto stíny jsou v klasickém plastovém balení. V balení jak vidíte je pět lesklých očních stínů, ve kterém naleznete pěnový aplikátor, který automaticky vytahuji, je nepotřebný. Jsou to zapečené oční stíny, takže jsou trochu víc prášivější, je pod ně třeba báze pod stíny aby se zvýšila pigmentace a vynikly tak barvy.


Odstín č. 1 se hodí jak do vnitřního koutku tak i na celé víčko, hodí se i pod obočí. Další odstíny bych si do vnitřního koutku oka netroufla dát, jsou vhodnější na celé víčko. Nejvíce mě však zaujal odstín č. 3, který je takový tmavě vínovo-hnědý se zeleným odleskem. Tento odstín teď hodně letí, takže jsem jej hned vyzkoušela a vytvořila s ním líčení, které uvidíte snad v dalším článku :)


Zde můžete vidět jednotlivé swatche stínů. Ani jeden, jak vidíte, není matný. Stíny jsou nanesené po nanesení báze pod stíny, takže hezky vynikly barvy. Tyto stíny lze koupit zde Makeup Revolution nebo v drogérií Rossmann. Jsou cenově dostupné. 

***

Následně tady mám dvojici mono stínů. Gabriella Salvete - odstín č. 07, má 2g. ASTOR - 220 classy blue



Tyto stíny mě velice zaujaly, hlavně ten modrý pro svůj nádherný modrý odstín a ten reliéf, boží. Je vhodný spíš asi na kouřové líčení nebo jen na takové rozzáření nudného očního líčení. Je takový polomatný, hezky se s ním pracuje. Z očí neopadává ani neztrácí na intenzitě barvy. Není pod něj nutno dát bázi pod stíny, je dost dobře pigmentovaný.


Bílý stín od Gabrielly Salvete je takový víc matný,ale i tak v něm najdete malinko lesku. Stín jsem zakoupila proto, protože mi přišel super pod obočí nebo do vnitřního koutku oka. Reliéf nemá žádný. Stín není ani moc suchý, hezky se nanáší. Je trošku prašnější, ale to ty matnější stíny dělají. Jsem s ním spokojená.


Jak vidíte, stíny jsou dobře pigmentované i bez báze. Ten modrý je naprostá pecka, nemyslíte?! :) 


Přeji vám hezký zbytek dne. NB

4 komentáře:

  1. Modrý stín vypadá opravdu dobře. Měla jsem od Astor jeden růžový monostín a byl to opak modrého. Žádná pigmentace, tak jsem ho vyhodila :-)
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, někdy ty stíny a hlavně ty světle jsou méně pigmentované,ale je to kus od kusu :)

      Vymazat
  2. zaujala ma tá paletka,ale potom tá farba modrého tieňa!! wau!
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!