@nicoleblog_cz

18.5.16

Rimmel London Lasting finish 25H make-up/Houbička na make-up For Your Beauty

Některé jste se již seznámili s tím to make-upem od Rimmelu, některé třeba ne. Dnes tady mám na něj malou recenzi. 

Já jako člověk, který má makeup asi potřetí v životě nemohu doporučit makeup jiných značek, protože jsem se zatím stihla seznámit se značkami jako je třeba Dermacol, Rimmel, NYC... 

Já moc těm tekutým makeupům nedávám, protože si běžně vystačím s pudrem a korektorem, ale když potřebuji vypadat "upraveně" sáhnu i po tekutém make-upu a v poslední době to je tento, po kterém sahám nejčastěji :)


Je to make-up do Rimmel London Lasting finish 25H, který zaručuje bezchybný vzhled, perfektní barvu bez lesku, která by měla vydržet celý den i celou noc... Je to dlouhotrvající make-up odolný vůči otěrům.


Složení je ze dvou hlavních látek. První látkou je revitalizující komplex minerálů pro posílení pleti a druhým je zvláčňující složení Aqua Primer, který poskytuje pleti hydrataci.
Nově obsahuje zklidňující sérum pro příjemný pocit, faktor SPF 20, zaručuje dokonalou plet až 25 hodin.


Představuje se v uhlazeném, skleněném balení, skrze které můžete vidět odstín make-upu. Dále je na dávkovač - pumpičku, která dávkuje celkem přesné množství, které potřebuji. 


Na výběr je z pěti odstínů (v drogériích Rossmann), já mám odstín 103 true ivory a i když mám tmavší odstín pleti, sedne mi dokonale :)

Můj pohled na něj:

Já jako člověk, který tyto dekorativní produkty moc nemusím, tak musím říct, že jsem si tento make-up oblíbila. Já mám pleť takovou, že mám po akné a neštovicích barevné skvrnky na pleti, mám nerovnost pleti a tohle se mi zlepší až tehdy, když je pleť třeba opálená. Po nanesení make-upu mám pleť hezky sjednocenou, nemám pocit takové té těžké "masky" na pleti ani její vysušení. Skvrnky to úplně nezakryje, což mi nevadí, protože taky nemám ráda. když ta pleť je jako po nanesení omítky, kdy jste nejednou úplně "dokonalá" a po smytí make-upu se sebe sama leknete :D, ale zase zmírní jejich viditelnost o těch 50%, což se mi líbí. Na pleti vypadá přirozeně, nevím jestli vydrží těch 25H, to jsem nezkoušela, ale měla jsem to na pleti zhruba 8H a nikam se nesléval a hezky držel. Sice se mi pleť po té době už leskla, ale to je i tím, že já mám pleť mastnější :) Já na něj nepoužívám už dále korektor pod oční okolí, protože on tu pleť hezky sjednotí a sjednotí i ty barevné nerovnosti. Navíc jsem ten korektor zkoušela nanést a po nějaké chvíli se mi slil do vrásek. Podle mě to byla chyba korektoru :D :)

 Celkově bych ho hodnotila velmi kladně, doporučila bych ho i na mastnější pleť, ale i na pleť suchou už kvůli těm hydratačním látkám :) balení je o 30 ml, což já budu mít už navždy :D

Tento make-up já nanáším touto houbičkou na make-up. 


Houbička je z měkkého materiálu, je pružná. Není to úplně taková ta měkká houba po namočení, hezky drží tvar.


Před použitím se houba musí namočit (tak jako všechny houby na make-up), poté se s ní lépe make-up zapracuje do pleti a tím, že je mokrá tak ten make-up do sebe nevsakuje. Používá se úplně stejně jako BB (Beauty Blender). Čištění je stejné taky jako u houbiček na make-up, takže se prostě vypere, nejlépe v teplé vodě, kdy se zničí i bakterie. V balení bylo i takové cestovní pouzdro.
 Já jsem s ní spokojená. Vždy si dám na ruku jednu dávku (pumpičku) make-upu a s ním si poďobkuji obličej a začnu houbičkou make-up zapracovávat. Jde to s ní lehce :)
Dělá se mi to s touto houbou lépe než třeba se štětcem na make-up, kdy ten štětec spotřebuje víc toho make-upu než tato houba. Konečný výsledek s ní vypadá moc hezky a přirozeně.
Je cenově dostupná, myslím že stojí směšných 35kč :D a najdete jí v drogérií Rossmann. 
Pro mě to je super levná alternativa za BeautyBlender :) 

***

Máte zkušenost s tímto make-upem nebo touto houbičkou? 

Hezký zbytek dne :) NB.

2 komentáře:

  1. Moc hezká recenze, Nicole! :-) Taky mám radši, když make-up či BB krém nemá příliš silné krytí a hledám něco tak napůl cesty.
    Houbičku jsem k nanášení zatím nikdy nezkoušela. Mám jen štětec, nebo nanáším prsty. Ale za pokus by to možná i stálo. Minimálně kvůli srovnání :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se článek líbil. Já mám v plánu porovnat ještě houbičku na make-up z DM od Ebelin, tak uvidíme :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!