@nicoleblog_cz

22.5.16

RIMMEL LONDON: Wonder´full volume colourist, Stay matte powder, Super Gel lak+top coat


Dnes tady mám takový menší balíček kosmetiky od Rimmel London. Chtěla jsem to udělat o trochu větší, ale rozhodla jsem se, že balíček rozdělím na tři části, kdy o make-upu jsem psala již zde, ke kterému jsem připojila i houbičku na make-up, se kterou se mi skvěle pracuje. O rtěnce od Rimmelu jsem také již psala a to zde, kdy jste si mohli taky přečíst o rtěnce od značky Freedom a lipglossu od značky UMA.

Dnes však na řadu přišli tito jejich parťáci:


Řasenka Wonder'full volume colourist

  

Tuto řasenku můžete najít všude ve své oblíbené drogérií, ve které mají kosmetický stojan se značkou Rimmel London. Řasenka je černá, zaručuje objem. 
Je v kombinaci krémového, ultra černého, objemového a tónovacího komplexu s přírodním barvivem, který působí 24/7. Čí více se používá, tím více působí tónovací přírodní barviva. Takže by se vaše řasy měly nějak postupně obarvovat, to já nevím. Já si toho nevšimla, řasenky střídám a navíc já sama mám již řasy tmavé :D, takže nemohu posoudit.



Řasenka má takový úzký kartáček s oddělenými štětinami, kdy kartáček se postupně ke konci zužuje. Je taková mokřejší a tím by se mohly řasy slepovat. Já proto vždy dělám to, že přebytek řasenky otřu o hrdlo řasenky a pak ji nanáším na řasy. Tím snížím riziko toho slepení těch řas. 
Obal řasenky je černý s růžovým, metalickým názvem té řasenky. Víčko má taky takové růžové, pokroucené... Jinak já si nijak nevšimla, že by mi řasy zahustila. Je to u každého jiné, protože já mám řasy husté, dlouhé a více mi rostou směrem dolů, takže ten efekt se někdy nedostaví. Řasenka se dá smýt i teplou vodou, což je fajn :), jinak bych ji hodnotila něco mezi, není nějak dobrá ani špatná.

Rimmel London - stay matte powder, 14g



Dále tady mám matujíci pudr, s přírodními minerály, který by měl pleť zmatnit na nějakou dobu, přibližně na pět hodin a měl by minimalizovat póry. 
Zmatněná pleť vydrží na určitou chvíli, ale mě jako člověku, který má t-zónu více problematickou se sklonem k mastné pleti ta pleť matná celý den nevydrží. Zbytek obličeje je pudrem hezky zafixovaný.
U těch póru jsem si ničeho nevšimla, já póry mám ale úplně minimální. 
Já ho používám teď na pleť bez make-upu, protože tento pudr mám v odstínu 005 silky beige. Makeup je přibližně ve stejném odstínu a když si vlastně dáte pudr a make-up ve stejném odstínu, tak výsledek vašeho make-upu bude takový, že ten pudr na tom make-upu ještě o něco ztmavne a udělá vám takovou barevnou nerovnost mezi obličejem a zbytkem těla (krk, dekolt...), proto je lepší mít pudr alespoň o odstín světlejší aby se tomu předešlo. 


Ten pudr je v klasickém plastovém obalu, jak vidíte na obrázku. Pudr je jemně mletý, trochu při nabíraní štětcem práší, ale který matný pudr nebo stín tohle nedělá... Je s takovým reliéfem - logem Rimmelu, korunkou.



Rimmel London - Super Gel lak+top coat



Na tohle jsem byla asi nejvíce zvědavá a nemohla jsem se dočkat až tento lak vyzkouším. Lak mám v odstínu 034 hip-hop, má takový výrazný červený odstín, který já můžu. Přirovnala bych ho skoro k odstínu rtěnky, taktéž od Rimmelu, o které jsem vám již psala, odkaz máte v úvodu.
Ten lak slibuje gelový efekt, kdy si musíte dát dvě vrstvy Super laku a na něj ještě dvě vrstvy top coatu, lampy již není potřeba, schne na denním světle. Ty nehty jsou krásně lesklé a opravdu máte pocit těch gelových nehtů.
Výdrž by měla být až dva týdny. Já jsem si nafotila nehty po týdnu, kdy ten lak vypadal pořád hezky (omluvte kvalitu fotky). Vydržel na nehtech 10 dní, kdy pak už se mi začaly šoupat konce nehtů, tak šel dolů. 



Tyto laky nejsou špatné, ale ta cena celkem špatná už je, ale tím vás nechci odrazovat od jejich koupi. Na výběr je z několika odstínů a myslím si, že si vybere každá :)

Přeji hezký zbytek dne, NB.

6 komentářů:

  1. Ja od rimmel miluji makeupy. A laky na nehty maji take dobre.
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S makeupem a laky jsem také velice spokojená :)

      Vymazat
  2. Na gelové laky jsem už párkrát koukala, ale vždy mě odradila cena. Ale ta výdrž je super.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, ale je fajn, že ten top coat se dá použít v kombinaci s jinými laky. Tak vydrží i laky negelové i pět dní, což je fajn :)

      Vymazat
  3. Tyhle laky jsem si zamilovala :) Stay Matte je můj oblíbený pudr.
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou super, fakt dlouho vydrží, Top coat požívám i v kombinaci s negelovými laky, a taky vydrží cca 5 dní. Pudr je taky fajn,ale radši mám krajkový od Gabrielly Salvete, ten navíc i hezky vonííí :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!