@nicoleblog_cz

21.5.16

Rtěnky z drogérie/UMA Matt Lipgloss/Freedom/Rimmel London

Ahooj,

vítám vás u dnešního článku. 

V dnešním článku bych chtěla ohodnotit, jak na tom jsou tyto rtěnky a tento matný lesk na rty. 

Všechny tyto produkty jsou z drogérie :)



Jedná se o:
matt lipgloss od značky UMA (59,-)
Freedom rtěnka (49,-)
Rimmel London rtěnka (149,-)

*ceny mohou být rozdílné

Na konci článku najdete swatche jednotlivých rtěnek.


Uma matt lipgloss - vanilla fantasy

Vzhled: 
má klasická plastový obal, není průhledný. Obal má stejný odstín jako odstín produktu, který si na rty nanášíte. Má pěnový aplikátor, kterým se rty hezky vykreslují. Na obalu jsou černé popisky, logo.
Má 8ml.
Konzistence:
přirovnala bych ji ke konzistenci tekutější rtěnky. Není to úplně klasický lesk na rty, je to spíš rtěnka, kterou si nanášíte na rty. 
Vůně:
vůni má příjemnou, nijak výraznou.
Pigmentace:
u tohoto tmavého odstínu je pigmentace vysoká, není potřeba již dál rty přetírat další vrstvou.
Efekt:
po nanesení se tváří jako rtěnka, po chvíli však zaschne. Vytvoří matný efekt. 
O produktu:
nezanechává rty suché. Nelepí. Lehce se obtiskává. Ze rtů neutíká. Nemá však dlouhotrvající efekt, ze rtů sice nevymizí úplně (po sváče), ale je třeba rty znovu přetřít. Neleze do vrásek.
Plusy:
rty nevysušuje, pigmentace, cena, nelepí, matný efekt, hezké balení, neleze do vrásek
Mínusy:
nemá dlouhotrvající efekt, lehce se obtiskává

Uma má na výběr celkem ze čtyř odstínu těchto matných lipglossu, které bych však asi využila spíš na podzim, což mě mrzí. Bylo by fajn mezi nimi najít i jiné odstíny :) Já si vybrala tento, protože se mi zdál takový zatím nejpoužitelnější k testování. Moc jsem mu nedávala, po testování mě mile překvapil a možná si do sbírky pořídím i další odstíny :)


Freedom - Red 110 born with it 

Vzhled:
má klasický rtěnkový vzhled. Rtěnka je vysouvací, má víčko.
Konzistence: 
je to klasická rtěnka
Vůně:
nijak specifická
Pigmentace:
uspokojivá
Efekt:
přirovnala bych ji k nějakému pigmentovanějšímu balzámu na rty. Rty nejsou po nanesená suché. Má polomatný až lesklá finish.
O produktu:
tato rtěnka je podle mě spíš pigmentovanější balzám na rty. Odstín má hezký, příjemný, ale tohle bych rtěnkou nenazvala. Nemá vysoké krytí, po chvíli je třeba rty znovu přetřít. Mám od značky Freedom ještě jednu rtěnku a pigmentací jsou na tom rozdílné. Na běžný den mi úplně vystačí.
Plusy:
cena, výběr barevných odstínu, obal
Mínusy:
pigmentace, výdrž

Já mám tuto rtěnku celkem ráda. Není zase tak pigmentovaná a výdrž nemá skoro žádnou, ale na běžný den mi bohatě stačí. Rtům dodá takový "zdravý" vzhled, rty nevysuší. Je však nutné mít rty hladké bez šupinek, jinak to moc úhledně nevypadá. Rtěnku je nutné několikrát na sebe navrstvit aby se dosáhlo požadovaného odstínu.


Rimmel London - 620 call me crazy

Vzhled:
klasický rtěnkový vzhled, Rtěnka je vysouvací, má víčko.
Konzistence:
je to klasická rtěnka, rtěnka je měkká, krémová
Vůně:
mě tato rtěnka připomíná vůni hroznů, má příjemnou vůni.
Pigmentace:
vysoká, stačí rty jednou přetřít, po nějaké době je nutné rty znovu přetřít
Efekt:
má polomatný finish, rty nevysušuje.
O produktu:
rtěnka má příjemnou vůni, hezký vzhled, rty se s ní dají hezky vykreslit. Je taková měkká, krémovější, není to taková ta tuhá rtěnka, u které musíte na rty zatlačit. Na výběr je myslím z dvanácti odstínů. Já mám odstín 620 call me crazy, kdy ten odstín je víc do oranžova, Odstín se mi velice líbí a na léto je super. Je třeba mít však rty bez šupinek a neměly by být příliš vysušené. Rty udělají takový hezký, hladký efekt.
Plusy:
cena, pigmentace, vzhled, obal, je měkká, odstín
Mínusy:
je měkká (rychleji se vypotřebuje)

Schválně jsem neuvedla výdrž, protože tu jsem neměla možnost otestovat, ale předpokládám, že tato rtěnka se bude muset po jídle znovu přetřít :) Líbí se mi její pigmentace a to, že se na ní nemusí tlačit. Vůně je taky příjemná :)

Ukázka všech odstínů.

Uma, Freedom, Rimmel London



Celkově jsem se všemi rtěnkami spokojená, protože nejsem ten typ, který hned něco nezavrhne. Uma mě mile překvapila, s Rimmelem jsem počítala, Rimmel má dobré rtěnky, Freedom mě celkem zklamal, ale dá se to překousnout :)

***

A co vy? Máte zkušenost s těmito rtěnkami? Mám v plánu toho otestovat ještě dost, hlavně ty matné věcičky na rty :)

Užijte si hezký víkend :)

NB.




6 komentářů:

  1. Pěkný článek :) ta Uma zní dobře, nečekala bych, že bude vůbec použitelná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použitelná je, ten matná efekt a výdrž tam je taky, jen na výběr z odstínu moc není a to mě štve :D :)

      Vymazat
  2. Ja by som kludne skusila vsetky pacia sa mi :)
    Pozyvam na velku predletnu GIVEAWAY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je všechny používám. Každá najde své využití :)

      Vymazat
  3. Tyhle články jsou super. Aspoň se trošku inspiruji co ano a co ne.

    jennytailor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si ráda počtu tento druh článků i jiných blogerek. Hlavně koukám na swatche, na jejich pigmentaci :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!