@nicoleblog_cz

29.6.16

Jemné večerní líčení s paletkou očních stínů od MUR/Makeup Revolution London

Ano, 

podle nadpisu bude dnešní článek opět o mém líčení.

Já dnes opět zvolila paletku Run Boy Run od MUR, protože si s ní stále pohrávám a zkouším nové looky.

Tohle je takový lehoučký návod na večerní líčení, které jsem udělala zajímavějším díky nenápadné černé oční linky za pomocí černého stínů.


Na konec článku Vám opět vypíšu použité produkty. Klikněte na fotografie pro zvětšení!

Jdeme na to!




***

Foto návod

1.
na oko jsem nanesla bázi pod stíny. Celé víčko až směrem k obočí jsem nanesla světlý mléčný stín č. 13 z MUR paletky Run Boy Run.

2.-3.
na konec vnějšího koutku oka jsem si nalepila pásku, abych vytvořila taková ostrá efekt, který mám ráda. Po té jsem nanesla do záhybu oka, do vnějšího a do vnitřního koutku oka hnědý mléčný stín č. 3. Stín jsem hezky vystínovala do ztracena. Střed víčka jsem nechala téměř čistý.

4.
na střed víčka jsem nanesla starorůžový stín č. 2, nanáší se nejlépe prstem, aby vynikla sytost a pigmentace stínu.

5.
poté jsem si sundala pásku, použila jsem černý stín z paletky od MUR a ten jsem nanesla pomocí štětce na linky, kterým jsem stín nanesla těsně nad řasy, zhruba od 1/2 středu horní linky oka a protáhla jsem jej ven směrem k vnějšímu koutku oka.

6.
na spodní linku oka, ale zhruba do 1/3 oka jsem nanesla lehce stín č. 3 abych oko lehce orámovala. Použila jsem taky stín č. 13 na rozmazání ostrých hran v záhybu oka a nanesla jsem jej i pod obočí. Do vnitřního koutku oka jsem nanesla stín č. 1, použila jsem i černou tužku na oči, řasenku Mary Kay a máme hotovo!

Použité produkty:

Paletka stínů MUR Rub Boy Run
Řasenka Mary Kay

černá tužka na oči, báze pod stíny

Výsledek

Na fotkách mám trochu mrtvolný odstín pleti, jde o to, že někdy prostě světlo přeje, někdy ne. Barva stínů na očích odpovídá.

Co vy a léto? Jak vypadá Vaše líčení v létě?? Můžete do komentářů přidat i odkaz k fotce ;)

Hezký zbytek dne! NB.

***

>> Nově mě můžete sledovat i na Instagramu jako @nikuskao <<


4 komentáře:

  1. Moc moc hezké :) Skvělý článek :) Ta paletka vypadá bezvadně :)
    Přidala jsem si tě do sledovaných, byla bych ráda kdybys mrkla ke mě a pokud by se ti to u mě líbilo, můžeš mi to oplatit :) Měj hezký den :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsi zlatá, paletka je super, jsem z ní nadšená :)

      Vymazat
  2. Moc děkuji za tenhle článek :) Potřebovala jsem se ujistit, že paletky od MUR jsou dobré, lákají mě teď ty nové s obalem čokolády ♥ Jinak máš krásné oči :)
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, děkuji :D to jsi mě potěšila. No, mě lákají taky ty čokoládové paletky, až na tu bílou čokoládu, která má v paletce hodně podobných stínů, to já u paletek nemusím :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!