@nicoleblog_cz

19.6.16

MÉ LÍČENÍ: hnědé kouřovky oživené pomněnkově modrou


Po týdnu se hlásím s novým článkem, který bude o inspirativním líčení.

Líčení bude s paletkou od MUR, se kterou zkouším vymyslet pořád nová líčení a nějak se s ní skamarádit.


Na konec článků vypíši použité produkty. Klikněte na obrázky pro zvětšení obrázku a zvýšení kvality fotky.

***

Foto návod - klikněte pro zvětšení!

Postup není očíslovaný, ale jdou za sebou hezky postupně. U tohoto líčení jsem použila malou pomocnici - lepící pásku. Trochu mi dělalo problém světlo, místy mám obličej do žluta, máme doma žlutou stěnku v pokoji a to je potom trochu problém :)

1.
na víčko jsem nanesla bázi pod stíny, poté jsem na víčko nanesla matný stín č. 13 z paletky MUR (uvedená níže) po celém víčku až pod obočí.
2.
do záhybu oka až k vnitřnímu koutku oka jsem nanesla stín č. 14 taktéž z paletky MUR. Střed víčka necháme čistý.
3.
začínáme ztmavovat. Následně jsem nanesla stín č. 18 z paletky MUR. Ten jsem nanesla do záhybu oka až ke vnitřnímu koutku oka. Stíny jsem hezky spojila aby do sebe hezky zapadly. Střed víčka necháme čistý.
4.
jak jsem psala, ztmavujeme. Potřebovala jsem nějaký tmavý hnědá stín, ale ne moc třpytkatý, sáhla jsem po stínu č. 3, rovněž z paletky MUR. Stíny jsem spojila hezky do ztracena. Střed víčka necháme čistý. 
5.
stín  č. 3 použijeme i na spodní linku oka.
6.
na střed víčka jsem nanesla modrý stín, který se na slunci mění. Je trošilinku do fialkova, můžete použít i jiný stín, který se líbí vám. Stíny jsem nenápadně spojila.
7.-8.
do vnitřního koutku oka jsem nanesla bílý rozjasňující stín. Na spodní vodní linku oka jsem nanesla černou tužku na oči. Jako poslední věc, kterou jsem použila byla řasenka. Máme hotovo. Můžeme sundat pásku a okolí kolem oči hezky očistit :)

Konečný výsledek na denním světle. 
Klikněte pro zvětšení obrázku!

Použité produkty:

Mono stín MODA. Pokud na tyto stíny někde narazíte, neváhejte si je koupit, jsou božííí

Paletka stínů MUR - RUN BOY RUN

Řasenka Mary Kay - je úžasná, lepší jsem neměla

Bílý mono stín Gabriella Salvete

černá tužka na oči
***

Všechny uvedené použité produkty jsou k dohledání i zde na blogu!

***

S paletkou od MUR se velmi hezky pracuje. Stíny jsou suprové. Dá se s ní nalíčit jemně, ale i výrazně, což je plus :)

Název modrého stínů mi připomíná barvu pomněnky, nevím, ke kterému odstínu barvu, stín přirovnat :D :)

***

Jakému líčení dáváte přednost vy? 

Na příště bych si nachystala něco v matném provedení, co myslíte? 

Hezký zbytek dne, NB.




3 komentáře:

  1. Zase super líčení! Já nemám nějaký vyhraněný styl líčení - líčím se podle nálady a podle příležitosti :) Někdy nevýrazně, někdy naopak až moc divoce :D :D

    A z těch stínů MODA umírám!!! Nádherné odstíny! :)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám, hlavně podle toho kam jdu a co mám na sobě. Ty stíny jsou vážně super. Mám jich osm a uvažuji ještě cca o dvou, více jich na výběr už není, už se k nám do Čr nedostanou, teda myslím tím k to mé známé do drogérie, kde je prodává. Jsem z toho smutná, jsou to nejlepší stíny a nejvíc pigmentované jaké jsem kdy měla! A děkuji, potěší to! :)

      Vymazat
  2. veľmi pekné, ako to tá modrá ozvláštnila :) super práca ;)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!