@nicoleblog_cz

8.6.16

MÉ LÍČENÍ: ukázka líčení s paletkou MAKEUP REVOLUTION LONDON/Run Boy Run

Klikněte pro zvětšení obrázku a zvýšení kvality obrázku!

V dnešním článku tady mám slíbené líčení s paletkou od MUR, o které jsem Vám nedávno psala a to ZDE.


Jak jsem psala, paletku mám doma nějaký ten pátek a nemohla jsem se dostat k tomu, abych s ní zkusila něco vytvořit. Nakonec mi to nedalo a musela jsem.

Použité produkty opět vypíši na konec článku.

***

Foto návod - klikněte pro zvětšení obrázku a zvýšení kvality obrázku!

Dnes nemám jednotlivé obrázky očíslované, ale budeme postupovat klasicky, zleva do prava.

1.
na oko jsem nanesla lehce bázi pod stíny. Dnes jsem nanesla pouze korektor, který je podobný jako báze a můžu říct, že mi vyhovuje víc. Mám tuhý korektor od Essence, je super. Na víčko po nanesení korektoru/báze jsem nanesla oční stín č. 13, nejsvětlejší matný. Rozmazala jsem jej po celém víčku.
2.
poté jsem si nalepila k vnějšímu koutku oka lepící pásku, abych vytvořila takový ten ostrý tvar, podobný oční lince. Poté jsem nanesla do záhybu oka až k vnitřnímu koutku oka stín č. 17, rozmazala jsem jej do ztracena. je to takový hnědo-fialový, růžový matný stín.
3.
hustým, plochým štětcem jsem nanesla černý stín na horní spodní linku oka, zhruba tak do 2/3 oka a vytahovala jsem jej nahoru do ztracena. Černé stačí opravdu trochu. Má to vytvořit dojem linek.
4.
poté jsem plochým, placatým štětcem nanesla stín č. 10, můj oblíbený. Je to takový tlumený červený metalický stín. Ten jsem nanesla až k vnitřnímu koutku oka, zhruba od té poloviny víčka, černá musí zůstat vidět. Lehce jsem stíny spojila. Pokud placatý štětec nemáte, můžete stín nanést i pěnovým aplikátorem nebo prstem.
5.
černý stín jsem použila lehce (z toho co zbylo na štětci) i na spodní linku oka, zhruba do 2/3 oka. 
6.
Pásku jsem sundala, okolí kolem té pásky jsem očistila.
7.
do vnitřního koutku jsem nanesla rozjasňující stín č. 1, je takový tělový růžový, na oku to nejde moc poznat. Má lehký třpyt, viditelný až po nanesení na oko.
8.
nanesla jsem řasenku, máme hotovo.

Použité produkty:

Paletka očních stínů MUR - Rub boy run
Řasenka od GS GABY - žlutá

S paletkou stínů se velmi hezky pracuje. Má super zrcátko, ve kterém se dobře vidíte, matné stíny jsou při nanášení prašnější, ale to jsou snad všechny matné stíny. Kvalita třpytivých/metalických stínů je taky super, neopadávají a nepráší, mají dobrou pigmentaci. Stíny se neslévají a nelezou do vrásek. Za pomocí dobré podkladové báze vydrží na oku i celý den. Jak jsem psala, paletka je hezky poskládaná, najde se v ní každá :)

***

Dále tady mám jednoduchou ukázku, jak vytvořit oční linky pomocí černého očního stínu a lepící pásky. Použila jsem pouze černý stín, plochý hustý štětec, řasenku, rozjasňující stín. Vše z paletky uvedené výše. Líčení jsem vytvořila stejně jako u foto návodu uvedeného výše (obrázek č. 3).

Já linky moc neumím a za pomocí tekutých linek už vůbec. Strašně se mi třepe ruka a vždy mám tendenci mrkat při dělání těch linek. Tohle se mi však zdá super varianta a nezabere moc času :)

Klikněte pro zvětšení obrázku a zvýšení kvality obrázku!

K výraznějšímu líčení bych doporučila nějakou nevýraznou rtěnku. U druhého líčení, u linek, bych se nebála použít jak nevýraznou tak i nějakou super zářivku :)

***

A co vy, jakému líčení dáváte přednost?? 

Přeji hezký zbytek dne, NB.




3 komentáře:

  1. Nádherná kombinácia farieb - aj jedno, aj druhé líčenie. Celkovo paletka má potenciál, a chválim Tvoju šikovnosť ❤ . Pozývam na môj beauty blog :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji :) paletka je super, hezky se s ní líčí, jen jsem ji čekala malinko větší :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!