@nicoleblog_cz

13.6.16

MÉ MALIČKOSTI: Jordana blush powder/Makeup Revolution London - Salvation Velvet matt lip lacquer

V dnešním článku bych bych vám chtěla ukázat své "malé" nákupy".

No nákupy, já si spíš pořizuji jen ty potřebné věci, které doopravdy využiji a tentokrát jsem se zaměřila na tvářenku od Jordani a matný lesk na rty od MUR.



Matný lesk MUR můžete zakoupit v drogérií Rossmann nebo na internetových stránkách www.makeuprevolution.cz.


Jordanu můžete zakoupit na internetových stránkách http://jordanacosmetics.eu/ nebo i v některých kamenných drogériích, tak jako jsem si ji zakoupila já.

***


Jordana je hodně vychvalovaná, co se týče těchto tvářenek  a ještě jejich matných lesků na rty. K těm leskům jsem se ještě nedostala, ale ráda bych je vyzkoušela, tak uvidíme, zda se k tomu dokopu.

Nicméně, tvářenek má Jordána na e-shopu mnoho, já si však vybrala jen jeden neutrální odstín, takový broskvovo-hnědý. Odstín 21 MOCHA.

Ten odstín je super v tom, že nahradí bronzer i tvářenku v jednom a v létě na opálenou pleť bude super! Ta tvářenka nepráší, a když už, tak minimálně. Je velmi dobře pigmentovaná, jemně mletá až sametová.

Jak jsem psala, na výběr je z mnoha odstínů. Ta tvářenka drží na pleti celý den, je matná, což se mi líbí.
Jak jsem psala výše, je i dobře pigmentovaná a tím myslím to, že ji stačí opravdu trochu. Nabírat bych ji doporučila vhodným štětcem určený na tvářenky. Nedělá fleky, hezky se s ní pracuje, dá se vrstvit.

Obal má plastový, stříbrný se šroubovacím víčkem, celkově se mi obal líbí. Obsah 2,2 g, cena kolem 70 Kč

Celkově ji hodnotím velice kladně a s klidným svědomím mohu tvářenku Jordana doporučit :)



***


Dále tady mám matný lesk/matnou rtěnku, já nevím, pro mě vše, co má takový obal s aplikátorem je lesk na rty :D :) Uvádí ji jako dlouhotrvající tekutou rtěnku.

Tato rtěnka je v klasickém obalu, tak jak jste zvyklé. Má pěnový aplikátor a aplikace s ní je velice jednoduchá. 

Já mám odstín Keep ceying for you, je to taková ta zářivá růžová až neonová. Moc hezký odstín a na jaro/léto úplně boží.

Ta rtěnka po nanesení na rty je po zaschnutí matná. Schne nějakou chvíli, ale nic strašného to není. Ta rtěnka opravdu dlouho vydrží. Vydrží jak pití, jídlo.. prostě vše. I když je matná, rty nevysušuje, jsou takové hebké. Navíc stačí jedna vrstva aby se docílilo požadovaného výsledku.

Já ji měla na rtech cca 3h, více ne, tak nevím jak dlouho vydrží, ale za tu dobu jsem ji nepřetírala.

Navíc jsem si všimla, že na stránkách MUR mají na tyto rtěnky 50% slevu :)

Rtěnku opět s klidným svědomím mohu doporučit :)


Zde swatch matné rtěnky, která mi prostě po zaschnutí na ruce nešla smýt ani mýdlem pod teplou vodou. Pomohl až odličovač a drhnutí :D

Dále swatch tvářenky Jordana. Trochu jsem ji navrstvila aby vynikl odstín.


***

Máte zkušenost s podobnými nebo totožnými produkty?

Přeji Vám hezký zbytek dne, NB ♥


2 komentáře:

  1. Jé, tak jestli ta Jordana tak skvěle nahradí i bronzer, tak je na léto opravdu jako dělaná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když použiji tohle, jiný odstín tvářenky nebo bronzeru už nedávám tohle opravdu stačí. Vytvoří to hezký opálený vzhled

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!