@nicoleblog_cz

26.6.16

Oligodermie - osvěžující čistící tonikum


Na dnešek jsem si pro Vás nachystala malou recenzi na toto čistící tonikum od značky Oligodermie. 

Díky spolupráci jsem si tentokrát vybrala k testování tento produkt, protože mám už od Oligodermie oční odličovač, který je naprosto boží, a tak jsem byla zvědavá i na jiný produkt od této značky, a jak jsem psala výše, vybrala jsem si k testování právě tohle tonikum.

Produkty od Oligodermie lze zakoupit zde na www.zdravi-krasa.cz.


***

O toniku:


Tonikum je v plastové lahvičce se šroubováním. Obal má decentní, hezký. Nic přehnaného. Na vatový tamponek se dobře nanáší a nanáší se celkem i v přesném požadovaném množství, nic nikam zbytečně nevytéká, má 200 ml.

Tonikum je určené pro mastnou až smíšenou pleť. Má pleť vyčistit, osvěžit, hydratovat a pomáhat v boji s rozšířenými póry.

Obsahuje extrakty z kůry Enantia Chlorantha, afrického stromu jehož kůra pomáhá při boji s rozšířenými póry. Hydratační složky a extrakt z mořských řas Mastocarpus zvyšují efekt ošetření.

Můj pohled na něj:

Tonikum je pro mě jako čistící pleťová voda. Tohle tonikum je určeno pro mastnou až smíšenou pleť, kterou já mám. Lze jej použít i na problematickou pleť, je bez alkoholu.

Nanesu jej v určitém množství na vatový tamponek a začnu s ním jemně čistit pleť. Nemusím nijak na pleť tlačit, jde to skoro samo.

Tonikum používám k finálnímu očištění pleti, kdy tohle tonikum odstraní přebytečný maz, nečistoty i zbytek make-upu.

Je bez alkoholu, nemá nijak výraznou vůni, jen takovou velice nenápadnou, které si ani nevšimnete.

Po vyčištění tonikem je pleť hydratovaná, hebká, není podrážděná ani zarudlá. Cítím prostě takový čistý, svěží pocit hezky čisté pleti.

Očnímu okolí nijak nevadí.

Používám jej ráno i večer.

Uvádí se však, že by tonikum mělo bojovat s rozšířenými póry, což já jsem osobně nijak nezaregistrovala nějakou změnu, ale zato mám pleť po použití hezky rozzářenou a čistou a svěží.

Určitě je třeba tonikum používat pravidelně spolu s dalšími produkty z této řady pro větší efekt.

Další věc, kterou mohu napsat je ta, že jsem si jej velice oblíbila, asi tak, jako odličovač očního okolí od Oligodermie, který je naprosto úžasný! Oba produkty mohu s klidným svědomím doporučit :)

 Tonikum můžete zakoupit zde na www.zdravi-krasa.cz  za 499,- kde najdete i jiné produkt jiných značek za super ceny :)

Pro někoho se cena může zdát přehnaná, i mně osobně se cena zdá trochu vyšší, ale za kvalitu se platí, a pro ty, které máte rády kvalitní produkty je tento ten pravý.

Já osobně jsem vyzkoušela spoustu čistících pleťových vod a většina z nich mi pleť podráždila, na pleti štípaly, byly nepříjemné (díky obsahu alkoholu), zbytečně přeparfémované a očnímu okolí jsem se musela vyhýbat, a proto hledám produkty na pleť podobní tomuto.

Někdy je lepší opravdu sáhnout po kvalitnějším produktu než po nějakém drogérkovém, který vám ani nesedne a nemá v sobě žádné aktivní látky pro tu pleť, které by pleť opravdu hydratovaly, ošetřovaly, bojovaly proti nedokonalostem apod. :)





Co si o tomto produktu myslíte vy? Zaujalo Vás něco z nabídky od této značky?

 Pokud jste se ještě na produkty Oligodermie nestihly kouknout, tak můžete teď a zde na www.zdravi-krasa.cz.

Zde je odkaz na článek o odličovači očního okolí od Oligodermie spolu s úvodem o této značce :) Oligodermie - šetrný odličovač očního okolí 

Přeji Vám hezký zbytek dne, NB :)





1 komentář:

  1. Tonikum Oligodermie je nyní za akční cenu 399,- Kč. Určitě doporučuji před použitím tonika pleť vyčistit čisticím gelem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!