@nicoleblog_cz

1.7.16

Dobrá a levná toaletní vůně na úrovni?! Milujeme lilie!


Když se tak podívám kolem sebe, vidím spoustu lidi, kteří se koukají na značky a ceny. Někteří si prostě myslí, že drahé a značkové je lepší. Ano, někdy to tak je, ale právě teď tady mám to "někdy", o kterém si myslím, že stojí za povšimnutí!

Já jsem se na Instagramu zúčastnila soutěže o tento parfém/toaletní vodu, kterou jsem vyhrála já i mnou označená kamaráda, označila jsem sestru, které jsem druhou toaletku věnovala za úspěšné zakončení školního roku, šikulka moje.


Nicméně jsem ji vyhrála úplnou náhodou, ne proto, abych na ní tady dělala recenzi. Prostě někdy se zúčastním něčeho, kdy ani nevím, že jsem vyhrála, to je nejlepší :D :) Ale já tu recenzi na ní udělat chci, protože si to zaslouží!


Já už kdysi měla pár vůni od Oriflame, celkem vždy jsem byla spokojená, nyní jsem spokojená obzvlášť!


Toaletní vůně Tenderly Promise má 50 ml. Cena 649 Kč nyní 399 Kč

Je to elegantní vůně. Srdce samotné vůně/toaletky je tvořeno královskými liliemi. Je taková hravá, čistá, svěží, květinová vůně, se kterou jsme si padly do noty!


Není to nijak agresivní, výrazná vůně. Cítíte ji, ale nijak Vám nevadí, naopak, toužíte po tom, aby voněla a voněla ... Víc a víc ...

Já se tady trochu rozplývám :D, ale je to tak. 


Když tohle na sebe nanesu dopoledne, tak ji opravdu cítím ještě i večer, kdy ta vůně nenápadně ztratí na intenzitě, ale pořád tam je, cítíte ji.


Má takový krásný vzhled. Na zadní straně má vyryté srdce ve fialovo-růžové barvě. Předek má hladký s nápisy.

Víčko toaletky/vůně je v podobě drahokamu. Rozprašovač ve zlaté barvě celý vzhled udělal více zajímavějším a hezčím, takové hezké a hravé mám ráda.


Nicméně jsem asi víc na takové ty zajímavé vůně. Především chci aby mi to vonělo. Můžu říct, že Oriflame má celkem kvalitní a vůně, jak pro dámy tak i pro pány.

Parfémy/toaletky mám tak rozdělené podle nálady a ročního období. Na jaro a léto si vybírám vůně takové svěží, čisté, letní, hravé, květinové ... Na podzim a zimu mám raději vůně takové kořeněné, orientální vůně, vlně, ve kterých hraje roli vanilka, apod.


Vlastníte nějakou vůni od Oriflame? Jakým vůním dáváte přednost vy?

Na tuto vůni právě na stránkách Oriflame je i sleva, takže pokud Vás zaujala, můžete na ní mrknout zde Oriflame toaletní voda Tenderly Promise.

Hezký zbytek dne! NB.

6 komentářů:

  1. Oriflame mam velice ráda tuhle jsem jeste neměla :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na ni jukni, myslím si, že se ti vůně bude líbit :)

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle :) Já mám doma spíše věci z Avonu, ale tahle vypadá vážně bezvadně :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám nějak Avon raději, ale vůně má Oriflame celkem dobré :)

      Vymazat
  3. Neznám, ale vypadá dost zajímavě, takže si ji zkusim sehnat a očuchat :D :)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, mají na stránkách i vzorek za 8 Kč myslím ;-)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!