@nicoleblog_cz

16.7.16

ELIXÍR MLÁDÍ OD MANUFAKTURY


Na www.blogerky.cz jsem se zapojila do výzvy, díky které jsem já a dalších 19 blogerek mohly otestovat tento ELIXÍR MLÁDÍ, který můžete zakoupit zde na http://manufaktura.cz/exkluzivni-regeneracni-vyzivny-pletovy-olejovy-elixir/p445064-1/ a stojí 329 Kč / 30 ml



Je to regenerační a výživný pleťový pleťový elixír. Elixír mládí  se vzácnými rostlinnými oleji, výtažkem ze sedmikrátky a koenzymem Q10, který regeneruje a vyživuje, zvláčňuje a hydratuje pokožku a předchází jejímu stárnutí. 


Konzym Q10:

je přirozeně obsažen v mitochondriích lidských buněk,stárnutím obsah koenzymu Q10 v těle klesá. Q10 významně přispívá klepšímu hospodaření s energií v buňce a tím urychluje regeneraci pleti -antiaging efekt. Zároveň má významné antioxidační účinky, což rovněžpřispívá ke zpomalení stárnutí. Pomáhá také chránit DNA proti volnýmradikálům a účinkům UVA záření.

Olej je ve skleněné lahviče s kapátkém. Obal má moc hezky. 


Exkluzivní pleťový elixír je kombinací vzácných rostlinných olejů - šípkového, jojobového, avokádového, makadamiového a slunečnicového, obohacených o výtažek ze sedmikrásky a rozmarýnu, vitamín E a koenzym Q10.


 Mohou ho používat ty, ktré mají pleť suchou, normální i citlivou. 


Napomáhá regeneraci a obnově bariérové funkce pokožky před nepříznivými vlivy vnějšího okolí.


  Vyhlazuje a zpevňuje pleť, dodává jí potřebnou výživu a hydrataci, hedvábnou vláčnost, pružnost a jas a předchází jejímu stárnutí.



 Je doprovázen jemnou bezalergenní vůní a neobsahuje konzervanty.


Můj pohled na něj:

Má hezký obal, má kapátko, což je super. Olej má žlutou barvu až lehce do oranžova, vypadá jako tekuté zlato. Příjemně voní, cítím z něj louku, bylinky. Má však ale malé balení (30 ml), které se může pro někoho zdát mínusem :D hlavně pro ty, které jsou nešťastné z toho, že jim jejich oblíbený produkt rychle ubývá :D ale naštěstí je to olej, kterého stačí nanést jen pár kapiček, takže Vám vydrží trochu déle :)

Jak jsem psala výše, tak olej je vhodný na suchou, citlivou i normální pleť. Já mám pleť mastnou až smíšenou, takže olej používám hlavně večer, kdy má olej působit snad nejintenzivněji.

Pleť si důkladně vyčistím a nanesu pár kapiček pomocí kapátka a olej rozetřu prsty. I když je olej parfémovaný, nijak mi nevadí, má jemnou a přijemnou vůni.

Je to mastný olej, není to takový ten suchý olej, který se po nanesení do pokožky vztřebá a ztratí se, to ne. Proto se používá hlavně večer, aby ty účinky byly co nejlepší a výsledky co nejviditelnější. Ráno ten olej na te pleti už skoro ani není, ale mám takový ten příjemný pocit hladké pleti, přijemné na dotek a hlavně pocit hydratované pleti. Někomu se může zdát, že mu olej ucpává pory, já však tohle nějak nezaznamenala.

Tento olej se nemusí požívat jen přes noc. Já jsem psala, že mám mastnou až smíšenou pleť, ale mám suché oční okolí, a to musím prostě nanést něco, co mi to oční okolí bude hydratovat a bude trochu mastnější, aby to nebylo suché a aby mi to schovalo trochu ty moje vrásky. Na to se dá místo očního krému použít tento olej.

Po nanesení oleje na oční okolí pociťuji takovou úlevu, kdy to oční okolí není takové suché a napjaté. Pociťuji příjemný pocit hydratovaného, hebkého a uhlazenějšího očního okolí. Od teď, co mám tento olej a používám ho místo očního krému, tak žádný oční krém už nepotřebuji. Nemusím se bát, že po nanesení korektoru nebo make-upu bude to oční okolí vypadat nevzhledně :) Za to dávám tomuhle oleji velké plus!



Plusy:
  • má kapátko
  • má příjemnou vůní
  • má hezký obal
  • dá se použít místo očního krému
  • dá se míchat s krémy, make-upem, korekrorem
  • je pro všechny typy pleti
  • viditelné výsledky
Mínusy:
  • může ucpávat pory
***


Článek je pro www.blogerky.cz

E-shop Manufaktura

***

Co Vy a Manufaktura? Máte něco od Manufaktury?

Snad se Vám dnešní článek líbil a budu ráda, kyž můj blog navštívíte i příště :)

Hezký zbytek dne, NB.










2 komentáře:

  1. Líbí se mi, že má kapátko, protože aplikace je pak mnohem lepší a čistotnější než u klasických lahviček. Pěkně napsáno :)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ale stejně si to musíš po tom obličeji rozmazat prsty, takže by to chtělo ještě nějak vychytat :D a děkuji :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!