@nicoleblog_cz

7.7.16

Essence - paletka očních stínů/tekutý korektor/recenze


Nějakou dobu jsem testovala tyto dva produkty od značky Essence, kterou mám velice ráda. 
Produkty jsem si zakoupila sama a potřebovala jsem je nějakou dobu testovat proto, abych Vám o nich mohla něco málo napsat. 


Jako první tady mám tekutý korektor, který slibuje:

  • dlouhotrvající efekt
  • zakrytí tmavých kruhů pod očima 
  • zakrytí zarudnutí a tmavých skvrn
  • svěží vzhled
  • krémovou a jemnou konzistenci
  • jednoduchou aplikaci


Můj pohled na korektor:

Korektor nanáším většinou tehdy, když si nanáším tekutý makeup, abych projasnila oční okolí a zakryla tmavé kruhy pod očima. 

Korektor opravdu zakryje tmavé kruhy pod očima, má krémovou a jemnou konzistenci, jednoduchou aplikaci díky pěnovému aplikátoru, avšak to není nic pro mě. 

Já mám suché oční okolí, mám jemné vrásky, které se mi díky tomuto korektoru ještě více zvýrazní a to já nechci. Korektor by měl být lehký, nezalézat do vrásek a být prostě jako peříčko. Prostě nemám ráda takové ty hutné věci na pleti, které pleti nedovolí dýchat. Navíc se mi zdálo, že chvíli po nanesení se jeho intenzita vytratí a po pár hodinách se ztratí úplně a zůstane Vám nevzhledné oční okolí.

Ten korektor sice stojí nějakých 74 Kč, opravdu na nějakou chvíli vydrží a zamaskuje kruhy pod očima, ale pro ty, které máte sušší oční okolí a nemáte rády to, že Vám to zalézá korektor do vrásek to není. 

Je spíš vhodný pro mladistvou pleť, pro ty, které s líčením začínáte a neznáte něco jako je "hluboká vráska" apod., za mě ne :)

***
Dále tady mám tuhle paletku očních stínů, který je nebo byla limitovanou edicí. Já se po ní už pokukovala v Rossmannu, kde ji po té, co jsem se rozhodla ji zakoupit už neměli a po nějaké době jsem ji zahlédla v drogérií Teta a ještě ve slevě, tak jsem jí tam nemohla nechat :D


Ta paletka má pět očních stínů, které nejsou ani matné, ani nijak třpytivé nebo metalické, prostě něco mezi tím.


V paletce najdete i pěnový aplikátor, který já vždy z paletek vytahují,a by v nich nedělal neplechu.


Stíny jsou takové hodně jemně mleté až sametové, nejsou suché, ale práší asi tak, jako všechny oční stíny.  Je důležité stíny nanášet vhodným štětečkem.

Stíny bych nedoporučovala to víčko otírat, nebo je budete mít všude, ale měly byste je hezky na to víčko vtlačovat.

Nejlepší podklad je nějaká podkladová báze, která není suchá. Stíny na oku vydrží dlouho, nikam se mi neslévaly a na intenzitě neztratily.

Pigmentace je taky velmi uspokojivá a na oku se mi zdály ještě víc pigmentovanější než tady na ruce, ale jak jsem psala výše, záleží na tom, jakou bázi používáte a jak je nanášíte.


Já jsem se stíny spokojená a nejsou to jediné stíny, které od Essence mám a které bych Vám s klidným svědomím doporučila.

Někdy se mi prostě zdá, že ty limitky jsou někdy lepší, než produkty, které jsou v drogériích třeba celou sezonu :)

S paletkou mám v plánu i nějaké líčení, takže uvidíme jak se to povede :)

***

Jak se Vám paletka nebo korektor zamlouvá? Vlastníte něco od Essence?

Hezký zbytek dne, NB.


14 komentářů:

  1. Tak ta vypada skvele :) Essence mam moc rada :)
    www.veronikasanderova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, hlavně jejich rtěnky, stíny a tvářenky :)

      Vymazat
  2. Jéé, tak teď mě fakt mrzí, že jsem paletku v Tetě nechala :( Nebyla jsem si jistá pigmentací, a taky se stíny pracuji jen zřídka, tak jsem jí tam i přes slevu nechala. No, snad příště :)
    Jinak na korektor mám úplně stejný názor, oční okolí mám stejné jako ty a opravdu tam nevzhledně zaleze. Kéž by vydržel aspoň 8 hodin, když už slibuje 16 :(
    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Tebou, ještě zkusím ten od Catrice, který je hodně vychvalovaný :)

      Vymazat
  3. Ty stíny vypadají krásně. Moc se mi líbí ty barvičky:-) Od Essence mám nejraději řasenky a pudry:)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase rtěnky, tvářenky a stíny. Řasenku jsem od nich ještě žádnou neměla a pudr mám jen jeden a to nějaký matujicí, který není špatný :)

      Vymazat
  4. paletka vypadá dobře:)) ale do toho korektoru bych nejspíš nešla
    secret-diary-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky už ne, celkem mi přijde zbytečný doma, ale pod stíny ho možná využiju

      Vymazat
  5. Paletka vyzerá veľmi dobre, také pekné letné farbičky :). Ale ten korektor nič moc, asi by som po ňom nesiahla. Ale pre mladé dievčatá, ktoré naozaj s líčením buď len začínajú alebo nemajú výraznú kruhy pod očami môže byť fajn :).

    OdpovědětVymazat
  6. Essence mě pomalu přestává bavit a přecházím na dražší dekorativní kosmetiku, ale pro začátečníky je určitě super.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já od Essence mám ráda hlavně rtěnky, laky. Pro mě, který se moc nelíčí to stačí :)

      Vymazat
  7. essence mám ráda a tuto paletku jsem si chtěla sehnat - bohužel už u nás vyprodaná :(


    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!