@nicoleblog_cz

11.7.16

Konturování s MARY KAY


Foto návod na

konturování s Mary Kay



Konturování se prostě stalo takovou rutinou každodenního líčení snad každé z nás. Pro ty, které si neví rady jak na to, mám tady menší foto návod jak postupovat při konturování.

Konturování obličeje nemám nijak nastudované, dělám to podle sebe, podle toho, jak mi to sedne a podle toho, kde a co potřebuji zvýraznit a naopak.

Díky výzvě na http://www.blogerky.cz/, které jsem se zúčastnila a byla vybrána spolu s dalšími 11 ti blogerkami, jsem si vybrala a obdržela tyto čtyři produkty od Mary Kay, které mi s tím konturováním trochu pomohou :)

Tento článek je pro Blogerky. cz

Klikněte na obrázky pro jejich zvětšení!


Vybrala jsem si:

CC krém Mary Kay Light to Medium pro sjednocení pleti a zakrytí nedokonalosti.
Transparentní sypký pudr Mary Kay pro zafixování CC krému a zmatnění pleti a aby se pleť neleskla.
Bronzový pudr Mary Kay light/medium pro zvýraznění.

Minerální tvářenku Mary Kay Pink Petals pro dodání svěží barvičky a zdravého vzhledu.







Produkty Mary Kay lze zakoupit zde http://www.marykay.cz/

Postup:

Předtím, než začneme nanášet CC krém:
  • pleť jsem důkladně očistila od nečistot, přebytečného make-upu
  • nanesla oční krém
  • nanesla jsem hydratační krém
  • nanesla jsem podkladovou bázi
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>


1.
CC krém naneseme na celý obličej, a to pomocí prstu, štětce nebo houbičky, prostě tím, na co jste zvyklé. Já pro přirozenější efekt použila houbičku. CC krém zapracujeme.

2.
Po té jsem nanesla pod oči, na čelo a bradu tekutý korektor, zapracujeme prsty nebo houbičku popřípadě štětcem.

3.
Po CC krému a korektoru použijeme transparentní sypký pudr (na celý obličej), který pleť zafixuje a zmatní.

4.
Na vyznačená místa na obrázku(čelo, nos, spánky, pod lícní kosti) jsem nanesla pomocí štětce na konturování bronzový pudr.

5.
Na vyznačená místa na obrázku (na lícní kosti) jsem nanesla minerální tvářenku pomocí štětce na tvářenku.



6.
Po té jsem nanesla na vyznačená místa (nad lícní kosti) rozjasňovač, trochu upravila obočí, místo stínů jsem použila bronzový pudr a rozjasňovač, nanesla jsem řasenku a rtěnku. Máme hotovo!



Finální výsledek


A pokud máte jiný tvar obličeje, tak můžete zkusit i konturování dle tohoto obrázku, kdy světle hnědá znamená rozjasnění, hnědá bronzer, růžová tvářenku.

(zdroj Google.com)

Tak doufám, že se Vám dnešní článek na tohle téma líbil :)

 Snažila jsem se to nafotit, aby to šlo alespoň trochu vidět, a aby odstíny byly dostatečně rozeznatelné :)

Já většinou konturování nějak neřeším, bohatě si vystačím s tvářenkou a rozjasňovačem, ale pokud jdu někam, kde chci vypadat více "upraveně" tak to konturování je nezbytnou součástí mého celkového looku. 

Přeji Vám hezký zbytek dne, NB! :)

6 komentářů:

  1. Pěkné. O pudru jsem slyšela hodně chvály a docela uvažuji, že až vypotřebuji svoje zásoby tak si ho pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po transparentním pudru jsem už pokukovala dlouho, tento je super :)

      Vymazat
  2. Moc hezký článek. S kontrurováním jsem jednu dobu hodně bojovala.....dnes jsem se omezila na minimum - rychlé kontury pod lícními kostmi, tvářenka a jdu :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,

      já to většinou taky moc neřeším, dám většinou bronzer pod lícní kosti, trochu na čelo, prostě abych vytvořila opálenější vzhled, protože se mi obličej nééé vždy rovnoměrně opálí, dokážu žít i bez toho, ale bez tvářenky a rozjasňovače nedám ani ránu :D :)

      Vymazat
  3. Fajne článek ohledně konturování :)
    Já osobně jsem si k MK lásku nevybudovala, ale konturování máš super ;) :)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já popravdě zatím taky ne, ale pár kousků mají fajných, které stojí za povšimnutí. Miluji jejich řasenku :-)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!