@nicoleblog_cz

25.7.16

MÉ LÍČENÍ: INSPIROVÁNO VESMÍREM


Ahooj,

dnes se po delší době opět hlásím s ukázkou mého líčení, které jsem vytvořila mono stíny MODA i-shine, o kterých jsem Vám již několikrát psala. Ty stíny mají naprosto boží pigmentaci, výdrž a kvalitu. 



Zde jsem Vám swatchnula jednotlivé  odstíny, které doma mám + označené použité stíny, které jsem  použila k vytvoření mého líčení. 

Stíny stačí opravdu nanést prstem trochu a nemusí se použít ani báze pod stíny.


Použila jsem dále bílý mono stín od Gabrielly Salvete do vnitřního koutku oka a řasenku GABY taktéž od GS.
Na zvýraznění linky řas jsem použila černý stín.

***

Řekla jsem si, že barevného líčení tady mám málo, tak jsem se rozhodla vytvořit líčení v kombinaci modra+fialovo-růžová+bílá

Je to opravdu jednoduché líčení, důležité je však stíny hezky rozmazávat a nanášet je postupně. Raději vždy nanášet menší vrstvu stínu a potom postupně přidávat další vrstvu, pro vyšší intenzitu stínů.

 ***

Klikněte na fotografie pro jejich zvětšení!

Postup  líčení

1.
jako první stín, který jsem nanesla  je stín od značky MODA i shine. Je to tmavě modrý stín, který jsem nanesla přibližně na 1/3 oka, od vnějšího koutku oka až pod záhyb oka a taky na spodní linku oka, taktéž přibližně na 1/3 spodní linky oka.

2.
totéž jako s modrým stínem jsem udělala s fialovým stínem, který je s modrými odlesky. Ten jsem nanesla na střed víčka i na spodní linku oka.

3.
následně jsem použila světle modrý stín, který jsem nanesla na zbylou 1/3 očního víčka, k vnitřnímu koutku oka a na spodní linku oka. 

4.
následně jsem dané odstíny spojila a udělala mezi nimi takový barevný přechod a ztratila ostré hrany líčení.

5.
dále do vnitřního koutku oka a pod obočí jsem nanesla bílý mono stín od GS.

6.
těsně nad řasami jsem si udělala černou linku, abych je trochu zvýraznila. Linku jsem udělala pomocí černého stínu a štětce na oční linky. Stín (linku) jsem protáhla až do vnějšího koutku oka.

7.
nanesla jsem řasenku a máme hotovo!

Výsledek

Důležité je stíny hezky spojit do sebe. Stíny jsem nanášela bez báze  a i tak hezky vynikly! 

***

Tak co, jak se Vám dnešní ukázka líbí?

Příště bych se nechala inspirovat třeba západem sluncem nebo divočinou, co myslíte?!

Klidně mi své nápady piště do komentářů :)

Hezký zbytek dne! NB.







2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji :) ty stíny jdou od značky MODA, stín od GS je použitý jen jeden :) a to bílý, jen aby nedošlo k nedorozumění :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!