@nicoleblog_cz

15.7.16

MY BURGUNDY MAKE-UP/ Jako burgundské víno


Ahoooj,

dnes tady mám opět menší ukázku na jednoduché líčení, které můžete vytvořit s drogérkovými produkty, nebo těmi, které jsou běžně dostupné a nejsou nijak drahé :)

Já se snažím vždy o něco jednoduchého, něco, čím se to prostě nepřežene a dá se to nosit úplně běžně i přes den.


Tohle líčení je takové "warm" líčení, které já můžu :)

Klikněte pro zvětšení obrázku!


Zde jsem vypsala použité produkty:






Postup


1.
Na víčko jsem nanesla bázi, můžete požit i korektor, výsledek bude stejný. Na celké víčko jsem potom nanesla stín č. 1 z paletky Freedom a ten jsem nanesla až pod obočí. (velký stínovací štětec)

2.
Na pohyblivé víčko, od vnitřnímu koutku k vnějšímu koutku až pod záhyb oka jsem nanesla mono stín od Flormaru, který je takový vínový s lehkým kovovým efektem. Záhyb oka je čistý. (plochý, mekká krátký štětec)

3.
Do záhybu oka, na vystínování jsem použila stín č. 2 z paletky Freedom. Mono stín Flormar jsem použila i na spodní linku oka a pomocí štětce jsem jej lehce rozmazala. Pod obočí jsem ještě požila stín č. 1 z paletky Freedom na takové to "očištění" a odtranění ostrých hran(menší stínovací štětec, plochý mekký štětec)

4.
Do vnitřního koutku oka jsem nanesla bílí mono stín od Gabrielly Salvete jako rozjasňující stín. Nanesla jsem řasenku GABY a máme hotovo! :) (štětec vhodný do vnitřního koutku oka)

 Výsledek


Konečný výsledek celého líčení je vyfocen na denním světle. Myslím si, že barvy hezky vynikly :)

Snad se dnešní líčení líbilo a doufám, že můj blog navštívíte i příště :)

Přeji Vám hezký zbytek dne, NB.

12 komentářů:

  1. Krásné líčení a burgundy stín od Flormar je moc pěkný. Ráda ho na podzim používám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho používám snad celoročně, jen se s ním musí opatrně :D už mi párkrát spadl a málem se mi vysypal :D

      Vymazat
  2. Krásné líčení, moc se mi líbí! Burgundy barvu mám hrozně ráda, ale přiznám se, že do líčení jsem ji ještě nikdy nezapojila. Po tvém článku to však někdy zkusím, vypadá to skvěle. :)
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)určitě zkus, tímto odstínem nic nezkazíš :)

      Vymazat
  3. Krásne! Toto sa ti naozaj podarilo. Veľmi ma zaujala Freedom paletka, tak sa po nej budem musieť asi popozerať :)
    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta paletka je super, koukni na ni. Já sama uvažuji ještě o nějaké a moc Ti děkuji :)

      Vymazat
  4. Freedom paletku mám a je super - používám dost často. A líčení jako vždycky super...

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, ale zkusím příště něco jiného, příjde mi to pořád stejné :D paletka Freedom je taky mou oblíbenou :) má super odstíny :)

      Vymazat
  5. Úžasné odstíny, tohle je pro mě perfektní :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!