@nicoleblog_cz

7.8.16

Hedvábný suchý olej od OLIGODERMIE pro hedvábnou pleť


Jak jste už některé zpozorovaly, tak oleje teď hodně frčí. Minule jsem vám psala o oleji od Manufaktury, a to ZDE. Olej od Manufaktury je prostě olej, který zanechává mastný film a pocit mastnoty, prostě se tak rychle do té pleti rychle nevstřebá. Používá se hlavně přes noc.

Dále tady mám proto takový menší tip na suchý olej od Oligodermie, který najdete na www.oligodermie.cz a stojí 990 Kč, 200 ml.

Je to olej, který je lehce parfémovaný, vůně po nanesení nenápadně vymizí. Olej se po nanesení okamžitě vstřebává, zjemňuje a vyhlazuje pleť. Super je že, že nezanechává pocit mastnoty!

Obsahuje olej ze zelené řasy (Spirulina) bohatý na esenciální mastné kyseliny omega 6 a výživné rostlinné oleje (z lískových ořechů, meruňkových jader a palmy babassu). Aplikujte každý den po koupeli nebo sprše na osušenou pleť. 

Pleť je po nanesení heboučká jako samet, to prostě nepochopíte, pokud to nezkusíte na vlastní kůži, a to doslova! Používat se dá prostě celodenně a každodenně, a to je super. Olej neucpává póry. Olej bych se nebála použít i na tělo!

Myslím si, že tento olej zabraňuje vysušování a pocitu vysušené pleti. Je to prostě takový "doplněk" denní rutiny každé z nás.

Mínusem je možná to, že ho asi rychle vypotřebujete, protože tohle je absolutní závislost!


Olej je v průhledné lahvičce, 200 ml. Má zlatavou barvu, je to takové mé zlato!


Je opět na šroubovací víčko, ale asi bych uvítala kapátko. I tak ho ale v pohodě do dlaní nanesete.




Tohle byl dnes takový menší tip na tuto super věcičku, do které by asi měly investovat ty, které si rády dopřáváte trochu luxusu, ale i ty, které byste chtěly objevit něco nového :)

A co vy a Oligodermie? U nás je Oligodermie nová a zde mám například článek na:


Přeji vám hezký zbytek dne, NB.



6 komentářů:

  1. Olejíček vypadá zajímavě, ale zajímalo by mě, jestli neucpává póry. Protože některé olejíčky bohužel ano :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš to v článku, pory neucpává :) je super!

      Vymazat
  2. Značku znám a vím, že je skvělá, takže tento olej musí být vážně luxusní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, já slyšela, teda četla že Oligodermie má i super pleťový peeling, ten omrknu!

      Vymazat
  3. Olej vypadá skvěle! Já jsem blázen do olejů, takže tento určitě omrknu :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!