@nicoleblog_cz

1.8.16

Líčení "ZE ŠUPLÍKU" Můj šálek kávy!


Zdravím vás takhle při pondělku a mám tady pro vás ukázku líčení, které jsem si před nějakou dobu pro vás nachystala a tak nějak jsem na něj zapomněla ... 


Líčení je v kombinaci stíny MODA i-shine, které já mám velice ráda, paletkou Freedom - sunning smokes a bílým stínem od Gabrielly Salvete. Řasenka je od Mary Kay.

Použité produkty

Použitý stín č. 3 (MODA i-shine)

Freedom paletka, použitý stín č. 1,2,12

Bílý stín Gabriella Salvete

Řasenka Mary Kay

Postup


1.
na víčko jsem nanesla bázi pod stíny, použila jsem bázi od Avonu. Po té jsem nanesla z paletky MUF matný stín č. 1 a ten jsem nanesla na celé víčko až pod obočí.

2.
do záhybu oka až v vnitřnímu koutku oka jsem nanesla karamelový matný stín č. 2 z paletky MUF. Střed víčka jsem nechala čistý. 

3.
od vnějšího koutku oka až těsně pod obočí a do středu víčka jsem nanesla stín č. 3 MODA i-shine, který je takový lesklý s kovovým efektem. Je takový vínový, vínovo-červený ... Tento druh stínů jen ťupkáme pomocí plochého štětce.

4.
do vnějšího koutku, pod záhyb oka pomocí kulatého štětce naneseme ťupkáním černý stín a ten protáhneme až do1/3 víčka zhruba, ani ne. Budeme se snažit vytvořit takový přechod mezi jednotlivými stíny. Stíny nenápadne spojíme.

5.
na spodní linku oka naneseme stín č. 3 MODA i-shine a rozmažeme jej po celé spodní lince oka, oko jakoby orámujeme.

6.
do vnějšího koutku oka jsem nanesla stín bílý od Gabrielly Salvete. Ten stín jsem nanesla i směrem od vnitřního koutku oka do středu víčka k vínovému stínu. Stín nám trochu "zrůžověl".

7.-8.
stíny hezky spojíme, pod obočím a kolem oka naneseme stín č. 1 z paletky MUF, kterým to okolí jakoby očistíme a odstraníme ostré hrany. Naneseme řasenku a máme hotovo!

Výsledek


Tímto líčením jsme vytvořily takový kouřový efekt, barevné kouřovky, které udělal zajímavější stín MODA i-shine, ten vínový, který mám moc ráda. 

Celkově tato líčení patří k mým nejoblíbenějším, protože to není nic přehnaného a je to nositelné.

Některé velmi pigmentované stíny je nutné nanášet opatrně, hlavně černý stín z paletky MUF, který je extra pigmentovaný. Ten jsem nanášela ťupkáním. Na zbylé stíny jsem použila plochý štětec nebo štětec na stínovaní.

Celkově bych toto líčení ještě doplnila nějakou nude rtěnkou, kterou nikdy nic nezkazíte!

***

Doufám, že se vám opět tato malá ukázka líčení líbila.

Přeji vám hezký zbytek dne, NB.



2 komentáře:

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!