@nicoleblog_cz

13.8.16

MÉ LÍČENÍ - BLACK AND WHITE


Dnes tady mám opět jednu z mých ukázek líčení. 


Líčení je v kombinaci matných stínů (MUF - černý a č. 1) a stínu lehkým třpytem (Bílý mono stín Gabriella Salvete). Na spodní vodní lince je bílá tužka na oči (Essence) a na řasách řasenka (Mary Kay). Použila jsem také bázi pod stíny (Avon), o které příště.

Klikněte na fotografie pro jejich zvětšení!

Použité produkty





Postup


1.
na oko jsem lehce přidala bázi pod stíny. Poté jsem na bázi nanesla stín č. 1 z MUF paletky na celé víčko až pod obočí pomocí stínovacího štětce, většího.

2.
do 1/2 oka od vnějšího koutku oka do středu víčka jsem nanesla černý stín z paletky MUF. Ten jsem nanesla pomoci plochého hustého štětce.

3.
střed víčka jsem si očistila pomocí korektoru a na ten střed víčka až k vnitřnímu koutku oka jsem nanesla bílý stín GS, který je s lehkým třpytem. Ten jsem nanesla pomocí prstu a plochého štětce.

4.
zhruba do 1/2 spodní linky oka jsem nanesla lehce černý stín pro zvýraznění linky oka a orámování oka. Stín jsem rozmazala od vnějšího k vnitřnímu koutku oka pomocí štětce na rozmazání linek.

5-6.
stíny jsem spojila, očistila jsem si okolí oka pomocí stínu č. 1 z MUF paletky. Do vnitřního koutku oka jsem nanesla bílý stín GS na projasnění a na spodní vodní linku oka jsem použila tužku Essence. Na konec jsem nanesla řasenku a lehce bílý stín pod obočí, máme hotovo!

Výsledek 


Stíny jsem moc netahala až pod obočí aby to líčení nevypadalo příliš "tvrdě". Pohrála jsem si pouze se třemi stíny, tužkou, řasenkou a bázi pod stíny. Místo černého můžete použít i jiný tmavý stín, který vám vyhovuje. Důležité je se držet té linie záhybu oka. Tohle líčení je vhodné spíš na večer a doplnila bych ho jemným make-upem, v nude odstínech.

***

Doufám, že se menší ukázka líbila a budu ráda, když mě navštívíte i příště :)

Hezký zbytek dne! NB.



4 komentáře:

  1. Strašne krásne líčenie! :) Btw: máš super obočie
    http://katherinemargitanova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké a zároveň jednoduché líčení! čímž myslím vzhled, nikoliv pracnost, za musela být těžší! Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, no, je to opravdu lehké, jen je třeba si dávat pozor na tu černou, protože býva hodně pigmentovaná. Já to s tím líčením a blogem teď flákám, není čas a navíc to chce lepší foťák, který ty fotky víc vyzdvihne :D ale i na tom se pracuje :) ještě jednou děkuji :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!