@nicoleblog_cz

8.8.16

MÉ LÍČENÍ: LIKE A SUNSET


Ahooj,

dnes jsem se rozhodla pro líčení, které připomíná východ/západ slunce. Já použila kombinaci mono stínu od MODA, Flormar a paletky stínů od Makeup Revoluton London - run boy run paletku. Použila jsem také linky od Golden Rose a řasenku od Rimmel London.


Použité produkty

Stín Flormar

Paletka MUR - stín č. 10, 11

MODA mono stín č. 11 (zlatý)

Řasenka Rimmel London

Linky Golden Rose

korektor

Postup

Fotografie nemám očíslované, ale snad vám dojde, jak jdou po sobě, klikněte na obrázek pro zvětšení fotografií!


1.
na víčku mám lehkou vrstvu korektoru, který požívám velmi ráda. Na víčko poté nanesu nějaký tělový stín, vytvoříme si základ.

2.
do záhybu oka a na spodní linku oka naneseme burgundy stín Flormar, který má nenápadně metalický finish. Stín rozmažeme. Pohyblivé víčko jsem si očistila korektorem.

3.
začneme hezky od vnějšího koutku oka, do kterého naneseme plochým štětcem červený metalický stín z paletky MUR (č. 10). 
4.
po červeném stínu naneseme plochým štětcem  na střed víčka oranžový metalický stín (č. 11) z MUR paletky.

5.
po těchto dvou stínech naneseme do vnitřního koutku oka zlatý stín MODA (Č. 11). Stíny opatrně spojíme do sebe, vytvoříme mezi nimi barevný přechod.

6.
na závěr naneseme řasenku a vytvoříme linku. Máme hotovo. Okolí oka si můžeme očistit nějakým matným světlým stínem.

Výsledek


Trochu jsem to tady chtěla "oživit", tak doufám, že se tato menší ukázka líčení líbila. 

Nejsem žádný profík, s nafocením líčení ještě bojuji :D, odstíny jsou tak jak mají být :) 

... chce to cvičit, cvičit ... takže nevěšte hlavu ani vy, sedněte si před zrcadlo a tvořte! Ono to půjde :)

Hezký zbytek dne! NB.


6 komentářů:

  1. Tohle líčení je krááásné, moc ráda podobné nosím právě s paletkou Sunset od Sleeku :)
    Jen nedávám linku (někdy), ale Tobě sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na léto je tohle líčení super! :) Miluji barvy :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!