@nicoleblog_cz

31.8.16

SWEET LIKE A BON BON


Dnes bych tady pro vás po delší době měla ukázku líčení. Nebyl čas, práce, škola, rodina ... Líčení je opět tak trochu "ze šuplíku", protože jsem jej měla nachystané už dřív a nebyl čas ho sem postnout :)


Klikněte na obrázky pro zvětšení!

***

Použité produkty

MODA  mono stín č. 9

Rimmel London řasenka


Bílý mono stín Gabriella Salvete


Paletka stínu Freedom, stín č. 1 a 3

Tužka na oči (černá)

Korektor

Plochý štětec, stínovací štětec a tužkový štětec na oční stíny.

Postup


1.
Já místo báze pod stíny ráda používám korektor, použila jsem ho i u tohoto líčení. Korektor na bíčku jsem zapracovala stínem č. 1 z MUF paletky očních stínů a stín jsem nanesla na celé víčko až pod obočí.

2.
Do očního "véčka" jsem nanesla stín č. 3 z MUF paletky, který jsem nanesla opravdu jen do vnějšího koutku oka a vytáhla ho směrem k pohyblivému víčku. S tmavými stíny opatrně. Stín jsem nanesla trochu i na spodní linku oka (viz. foto č. 6).

3.
Vnitřní koutek oka a střed pohyblivého víčka jsem si očistila, připravila jsem si takový podklad pro růžovo-lososový stín,

4.
Na střed víčka až k vnitřnímu koutku oka jsem nanesla růžovo-lososový stín MODA, který je velmi pigmentovaný a díky podkladu bude i dlouho na oku držet a neztratí na intenzitě (né že by tohle dělal). Okolí kolem oka jsem si očistila stínem  č. 1 z MUF paletky.

5.-6.
Na závěr jsem použila černou tužku na oči, kterou jsem nanesla na spodní linku oka, do vnitřního koutku oka jsem nanesla stín Gabrielly Salvete, bílý. Ještě řasenka a máme hotovo! 

Finální výsledek


Já myslím, že barevně se líčení celkem povedlo, dá se nosit i přes den, takže super :)

Přeji hezký zbytek dne, NB.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!