@nicoleblog_cz

23.8.16

Výzva s Tretter's



Díky výzvě na www.blogerky.cz jsem se opět zúčastnila výzvy, a to tentokrát výzvy,díky které jsem mohla vyzkoušet tyto "zdravé" Tretter's chipsy. 


K úvodu tady mám něco o Tretter's, a po té se s vámi podělím o tom, jak mi chutnají, a které mi chutnají nejvíce, které Vám osobně mohu doporučit.

Zajímavost o Tretter's


Již třetím rokem vyrábí a na český a zahraniční trh uvádí řadu zeleninových chipsů pod značkou TRETTER´S.
Tretter´s Chips vznikly před třinácti lety nejprve jako pochutina k drinkům v pražském Tretter´s Baru. K první příchuti řepa a celer
s provensálským kořením postupně přibývaly další až do dnešních šesti, mezi které patří například mrkev a pastinák s černým pepřem.
V současnosti naše společnost vyrábí a prodává výrobky jak pod vlastní značkou Tretter´s Chips, tak i pod privátními značkami
odběratelů, a to v tuzemsku i na export. Příchutě, které vyvíjíme ve spolupráci s odbornými laboratořemi, jsou
průběžně testovány přímo spotřebiteli a ty nejlepší jsou uváděny na trh.
Zeleninové chipsy jsou alternativou klasických bramborových lupínků s rozdílem, že jsou přirozeně bezlepkové a navíc neobsahují škrob.
Značka Tretter´s Chips vám brzy přinese další exkluzivní pochutiny pro chvíle relaxace, oslav a odpočinku nebo jen tak pro chuť…


Tyto chipsy najdete v různých větších hypermarketech, většinou se ceny pohybují kolem 25 Kč. 

Na testování jsem obdržela těchto sedm druhů chipsů, pět bylo zeleninových a zbylé dva druhy byly vepřových.


Vepřové křupky, solené.



Vepřové křupky, s příchutí křenu



Mrkev & Pastiňák, s příchutí pepře a soli, bez lepku


Řepa & Celer, s příchutí cheddaru, bez lepku



Řepa  & Celer, s příchutí balsamico, bez lepku



Řepa & Celer, s příchutí provence, bez lepku



Řepa & Celer, s příchutí mořské soli, bez lepku

Chipsy mají velmi hezké obaly. Nejsou zase tak drahé :) Mají celkem velký obsah, 90g.

 Po otevření balíčku chipsů jsem si všimla trochu nevábné vůně, která se dá ale přežít, ale moc mi nevoněly :D  za to ale zajímavě chutnají:)

Ráda zkouším zajímavé chutě chipsů, ale abych pravdu řekla, mě všechny Tretter's chutnají stejně, :D Nejvíc mě asi zaujala klasika Řepa & Celer s mořskou solí. Ty vepřové mě zaujaly taky, ale už méně, ty bych nechala spíš pro pány :) ty chutnali zase příteli, ale jakmile zjístil z čeho jsou, tak mu chutnat přestaly, jsou z vepřové kůže :D :)

Tretter's chipsy mi přišly takové těžké, cítila jsem se po nich velmi sytá. Spíš se hodí na nějakou zajímavou akci s přáteli nebo kamarádkami, kdy si dáte nějaké dobré pití, víno a k němu tyto chipsy.

Já abych pravdu řekla, sama bych si je asi nekoupila, ale přítelova mamka je jednou přinesla domů, tak jsem neváhala, zkusila jsem a nepřišly mi tak špatné. Nejsou špatné, ale nejsou to klasické bramborové chipsy, na které jsme zvyklí, je to taková novinka, což s mi zdá super, že je na trhu i něco takového :)

Je fajn, že se výrobci snaží na trh přijít vždy s něčím novým. Ono to chce někdy čas, než si člověk k ním najde cestu, tak jak já :)

Myslím si, že tento druh chipsů je velmi originální, určitě se hodí na každou párty, nebo jen na takové  malé posezení s blízkými :)

Oceňuji na nich, že tyto chipsy jsou bez lepků a že jsou opravdu ze zeleniny. Oceňuji i velký výběr chutí, cenu, obaly, ty jsou velmi hezké :)

Já nejsem ten typ, co si jde do obchodu a jen tak si koupí něco zdravého, pokud bych si měla tyto chipsy ještě někdy koupit, tak určitě ne v tomto množství :D, ale asi mi bude stačit jen jeden balíček na ochutnávku, nebo si jej koupím tehdy, když budu chtít dát hostům na stůl něco zajímavého, co třeba ještě nezkusili :)

***

A co vy? Máte s těmito chipsy zkušenost?

Blogerkám,cz děkuji za možnost se této výzvy zúčastnit a Tretter's za poskytnutí těchto chipsů :)

Článek je pro www.blogerky.cz




2 komentáře:

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!