@nicoleblog_cz

29.9.16

Alpecin - Coffein Shampoo/FUNGUJE?!


Už delší dobu mě trápilo padání vlasů a jejich rychlé maštění. Taky jsem mám problém s tím, že ty vlasy ztratily svou kvalitu a pomaleji rostly. Snažila jsem se delší dobu najít ten pravý vlasový šampon, který

by mi vyhovoval. V poslední době jsem vyhledávala a vyhledávám šampony, které neobsahuji silikony a parabeny, které by mé vlasy zbytečně zatěžovaly a urychlovaly jejich maštění a navíc je poškozovaly. Tento šampon neobsahuje změkčující látky, proto by měly být vlasy pevnější na ohmat. Šampon jsem testovala přibližně dva měsíce a zde je můj pohled na něj ...

Šampon je sice určeny pro pány, ale tohle mi nevadí. Má 250 ml, cena je kolem 160 Kč, dá se sehnat v drogérií, např. v DM a nebo v lékarně
Voní celkem příjemně, nic otravného. Má takovou průhlednou modrou barvu. S šamponem jsem si vlasy myla přibližně co druhý den aby tam byl ten efekt. Doporučuje se s ním ty vlasy mýt každý den, ale to mi přišlo zbytečné. Nechávala jsem jej působit někdy i déle než dvě minuty. Po umytí vlasy byly čisté, ale tvrdé, po usušení vlasů to bylo lepší. Špatně se rozčesávaly když byly mokré, ale to je to nejmenší. Při dalším mytí jsem vždy použila vlasový kondicionér, který byl taktéž bez obsahu silikonu a parabenu, takový kokosový, ale o tom příště. Po použití kondicionéru se vlasy daly rozčesat už lépe. Se suchými vlasy se hezky pracovalo, byly takové poddajné (dokonce i ty mé vlnité vlasy). Vlasy byly čisté, na ohmat po usušení takové hebké a lehoučké. Musím říct, že se po delším používání přestaly tak rychle mastit a bylo vidět, že ten šampon jim prostě vyhovuje. Konečky mi netřepil, vlasy byly viditelně čisté a i vypadaly takové pevnější. Co však neustoupilo bylo  a je jejich padaní. Vlasy mi padají stále, s tím se asi nedá nic dělat. Padání souvisí i se stravou a když jste ve stresu, tak vám někdy nepomůže ani ten nejdražší šampon. Za ty dva měsíce jsem si ale všimla, že mi vlasy celkem porostly, dokonce mi začaly růst takové ty "baby" vlásky kolem obličeje. Nejvíce si toho všímám, když mám vlasy stažené do culíku, poté musím použit pěnové tužidlo, abych je uhladila. Další takové pozitivum na tomto šamponu je to, že se mi po něm nedělají lupy a ani mě po něm nesvědila pokožka! Což se mi u většiny šamponu stává ...

Takže na závěr to vidím tak, že se k němu opět vrátím (po spotřebováni dalšího přípravku na vlasy, který právě testuji). Opravdu mi vyhovuje a i když to "pelichání" nezastavil, stále má své plusy. 

vlasy se tak rychle nemastí
nedělají se mi po něm lupy
vlasy po umytí voní 
vlasy jsou na ohmat velmi příjemné
vlasy jsou viditelně pevnější a lesklejší
vlasy jsou poddajnější
vlasy jsou pořádně umyté
neobsahuje změkčující látky
musí se použít kondicionér, jinak se vlasy špatně rozčesávají
padání vlasů neustoupilo

Po tomto mém hodnocení mu dávám takových 80% což je na šampon za cca 160Kč hodně slušné :) 






Co vy a Alpecin? Máte s ním zkušenost? Tohle je můj první kofeinový šampon, ale oblíbila jsem si ho, takže jdu do něj znovu a vám ho mohu vřele doporučit!

Hezký zbytek dne :) NB.


1 komentář:

  1. Tento šampon jsem měla snad 2x nebo 3x. Nikdy mi nějak extra nepomůže, ale stejně se k němu stále vracím.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!