@nicoleblog_cz

27.9.16

My beauty wishlist


Už delší dobu mám na svém seznamu pár věcí, které bych si chtěla do své "beauty taštičky" pořídit, ale nějak se ne a né k tomu dokopat. Prostě mám takový menší seznam přání, který bych si postupně chtěla splnit. 


Zde jsem vytvořila takový náhled mého "beauty wishlistu".


Můžete v něm najít třeba tekutý korektor od Cartice, který u nás není k dostání, protože v žádné drogérií prostě není. Asi to prubnu a koupím ho přes net, protože na něj čtu samé dobré recenze a co je dobré, to musím mít.

Dále v něm můžete najít paletky tvářenek, rozjasňovačů, konturovacích pudrů od Makeup Revolution, na které se chystám až své zásoby vypotřebuji. Prostě se mi líbí to, že ty produkty jsou v jedné paletce. Nelíbí se mi prostě ten systém, že mám různě pohozené tvářenky, rozjasňovače a bronzery. Potom to zbytečně zabírá místo a stává se mi, že najdu nějakou vysypanou a pobitou tvářenku, což nechci.

Dále můžete vidět, že jsem na svůj wishlist přidala i tvářenky Jordana, které jsou naprosto boží. Sama jednu mám, ale opět, se dají koupit přes net, protože u nás opět nikde nejsou. Ráda bych svou sbírku rozšířila o nějakou z nich, vidím to cca na takových pět, šest, sedm ... odstínu, jsou super, mohu je doporučit. Jsou navíc za skvělou cenu!

Dále jsem přidala i pár produktu na oči. Jedná se o paletku od TF, Peache paletku, která mě zaujala hlavně odstíny. Už jsem na ní koukala " na živo" a je to asi jediná paletka od TF, která mě zaujala asi nejvíc. Jen ta cena je asi trochu jinde no. 

Dalším produktem na oči je řasenka od Maybelline, na kterou se chystám až vypotřebuji řasenky, které mám načaté. Zkoušela jsem jí (má ji přítelova mamča) a je super!

Dále paletka Zoeva Cocoa Blend si mě získala svou eleganci a odstíny. Prostě i ta cena je už trochu jinde než TF paletka (výše uvedená). Paletky Zoeva mi přijdou hodně kvalitní a tuhle musím mít. 

Následně jsem se dostala i ke kosmetickým štětcům, které prostě v řádné kosmetické výbavě nesmí chybět. Opět ta Zoeva, ano. Tento set štětců se mi velmi líbí, takže snad přidám článek, ve kterém se bude třeba o nich psát. Tento set mi přijde takový, který bych já osobně asi nejvíc využila. Já jako "amatér" v líčení opravdu potřebuji nějaké štětce na oči, make-up, pudr a tvářenku. Nic víc. Větší sety se mi zdají zbytečné. Cena je opět trochu jinde, ale za kvalitu se platí.

Dále aby toho nebylo málo, tak jsem sem přidala i metalické štětce od Real Techniques. Napíšu to takhle, jsou to velmi pěkné štětce, ale opět cena je trochu jinde. Objednala jsem si z internetu jejich kopie, tak uvidíme. Budou cele stříbrné, ale ohlasy na ně byly velmi dobré, takže se pak pochlubím, až budou doma. Strašně se mi líbí ten design, takže se těšte na recenzi :)

Přidala jsem i nějak produkty na rty, konkrétně matné rtěnky/lesky od Jordana. Opět jsou za super cenu a ráda bych svou sbírku matných rtěnek/lesků rozšířila. Četla jsem, že jsou super, že dobře drží, tak uvidíme.

Na konec jsem přidala i dva parfémy. Parfém Valentino je prostě boží, o tom jsem psala v minulé článku, ale parfém Paco Rabanne Olympéa je prostě sladká bomba, kterou bych si také do své sbírky strašně přála, takže asi napíšu Ježíškovi  :)

***
Co vy a váš wishlist? Co byste si tak z dekorativní kosmetiky přály vy?

Snad se vám taková menší ukázka mých malých přání líbila, hezký zbytek dne! NB.

8 komentářů:

  1. Moc hezký přehled, Nicole! :-) Catrice korektory můžu určitě doporučit všema deseti! Jsou skvělé! Mám tuhou i tekutou variantu (každá se hodí víc na něco jiného) a jako - dokonalost největší.

    A co bych si tak z dekorativky přála...? Asi najít tu pravou rudou rtěnku. Tu, u které si řeknu "to je ona! Ta jediná!" :-D zatím testuju různé odstíny, ale ne a ne na ni trefit. Tak snad jednou... :-)

    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já jako moc rtnky nenostím, ale Essence má dobrý výběr rtěnek a teď i v DM ta jejich nová značka dekorativky má super rtěnky, hlavně ty matné a jsou za stejnou cenu jako ty Essence +/- nějaká kačka :) Myslím, že se značka jmenuje Trend It Up

      Vymazat
  2. Catrice tekutý korektor jsem zatím našla v každé drogerii Rossmann :) Štětce od Zoevy mám na wishlistu také, ale nebránila bych se ani těm od Real Techniques :) Zálusk mám také na konturovací paletku od Sleeku :) Tvůj wishlist je moc pěkný, přeji ti ať se ti podaří sehnat všechny položky :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Chce to čas, kousek po kousku položky skládat :) Právě, že u nás v Rossmanu Ctrice nemáme no, ani v DM ani v Tetě :( :)

      Vymazat
  3. Pěkný wishlist..Catrice je hodně dobrá značka za super cenu :)
    Kamarádka si kupovala i rozjasňovače a tvářenky od Makeup Revolution a je s nimi spokojená! :)



    INKA – focení, líčení, poledance, lifestyle a další!
    FB page

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, jenže já nemám možnost ji nikde ve městě sehnat :D a děkuji :)

      Vymazat
  4. Přeješ si samé krásné věci, obě paletky mám a jsem s nimi moc spokojená! Co máme na wishlistu stejné je ten parfém od Valentina, předpokládám že je to ten, co jsi mi ho doporučovala :))) Ten si také musím pořídit, když ta pánská verze tak božsky voní. :) Sety Zoeva štětců mám na wishlistu snad pořád, poměr cena výkon je prostě bezvadný! Na mém wishlistu je tolik věcí, že ho ani radši nikam nepíšu :D Potřebuji všechno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já Valentina už měla, ale došel, je to parádní vůně, jak ta dámská tak i pánská :) Štětce od Zoevy jsou krásné a myslím si, že tuto sadu bych využila asi nejvíc. My baby prostě potřebujeme vše :D i když jde o úplnou zbytečnost :D

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!