@nicoleblog_cz

23.9.16

Oblíbené parfémy + TIP


Dnes po delší blogové odezvě jsem se rozhodla sepsat článek o parfémech, těch, které mi za poslední dobu prostě svou vůni sedly nejvíc.

Rozdělila jsem je do třech kategorií. Na závěr článku je takové menší TIP na vůni, která by se vám mohla třeba líbit, protože si myslím, že určitě stojí za povšimnutí.


Já osobně mám ráda vůně, které prostě vydrží, jdou cítit, jsou výraznější, ale ne zase aby byly takové už otravné a akorát mě z nich rozbolela hlava, hlavně žádné "smraďochy" :D Prostě vůně, které jsou příjemné, svěží, čisté ... , vůně, které mají prostě něco do sebe.

Zde je takový menší výběr těch, které mě zaujaly za poslední dobu nejvíc :)

***

Čisté, svěží, květinové vůně

Chloé - Chloé

Tato vůně mě zaujala hlavně svou čistou, jemnou a nevtíravou vůní. Z této vůně vyzařuje čistota a elegance, už jen podle toho flakónku, který je moc hezký a přitom tak obyčejný. Nic přehnaného, tohle já můžu.

Je to dámská parfemovaná voda, složení:
hlava - liči, pivoňka frézie
srdce - magnolie, růže, konvalinka
základ: jantar, virginský cedr

Roberto Cavalli - Azzurro

Tato vůně nejen že má moc hezký flakónek, ale taky hezky čistě, svěže a nevtíravě voní. Levandule s citrusy tvoří hezkou, čistou a svěží vůní, hlavně jemnou a lehoučkou. Je to velmi příjemná vůně, o trochu výraznější než výše uvedená Chloé, ale taky mnou velmi oblíbená. Lehká vůně, který neurazí, naopak, myslím si, že by vás nadchla. Takové vlně já nejraději nosím přes jaro/léto, kdy prostě vyniknou :)

Složení:
hlava - levandule, citrusy, bergamot
srdce - jasmín
základ - cypřiš, kašmírové dřevo

***

U těchto vůni jsem schválně nenapsala nic o výdrží samotné vůně na těle. Tohle je individuální věc u všech parfémů, protože na každém vůně voní jinak, a taky má jinou výdrž. Záleží vše na našem pižmu :)

Sladké, svěží, ovocné, květinové vůně

Givenchy - Live Irresistible

Tohle je jedna z vůni, která prostě patří mezi mé TOPky. Jak vidíte, opět krasný vzhled flakónku (nemám víčko, nevím kde je), ale hlavní roli hraje ovšem - vůně, ta je prostě boží.
Tato vůně je výraznější, sladká, letní, prostě takové já milují. Prostě když si ji na sebe nastříkám, hned z ni cítím to léto a teplo, ovoce, sluníčko. Navíc v základu složení je vanilka. Tam kde je vanilka, tak vím, že to bude prostě dobré a opravdu u tohoto parfému jsem se ani tentokrát nemýlila :)

Složení:
hlava - růže, grapefruit, ananas, tangerinka
srdce - růže, pepř, mučenka
základ - kořen kosatcem pačuli, pižmo, vanilka, jantar, pralinka


Paco Rabanne - Lady Million

Tato verze Paco Rabanne Lady Milliion není špatná, ale najdu u této značky i lepší vůni. Flakónek má velmi zajímavý, ve tvaru zlatého diamantu. Vůně je nevtíravá, sladká, svěží. Opět kombinace květin a ovoce tomu dává šťávu, ale jak jsem psala, najde se i lepší, přijde mi to jako taková okoukaná. Nicméně stojí za povšimnutí, a proto jsem se o ni zmínila. Najdou se nadšenkyně, kterým tato vůně sedne, ale mám jiné favority :)

Složení vůně:
hlava - neroli, malina, citron amalfi
srdce - jasmín, květ afrického pomerančovníku, gardénie
základ - jantar, med, pačuli

***

U těchto vůni jsem schválně nenapsala nic o výdrží samotné vůně na těle. Tohle je individuální věc u všech parfémů, protože na každém vůně voní jinak, a taky má jinou výdrž. Záleží vše na našem pižmu :)

Těžké, výraznější, kořeněné, květinové vůně

Valentino - Donna

Tak a jsme u ní. Tato vůně patří asi k mým nejoblíbenějším vůním. Vůně je zajímavá tím, že ve složení lze najít v základu  - kůži a vanilku, kde je vanilka, je to opět dobré! Přirovnala bych jí k výraznějším, těžkým vůním, to ona je, ale není zase až tak, že by vás z ní bolela hlava, nebo vám přišla otravná. Vůně je to luxusní, plná elegance. Krásný vzhled flakónku  tomu dodává třešničku na dortu. Vůně mi přijde po nastříkání lehce pudrová, sladká, intenzivní, prostě je velmi zajímavá :)
Tento parfém je vhodný celoročně, však nejvíce mi sedí teď na podzim /zimu, kdy je na toto období prostě top! 

Složení:
hlava - bergamot
Srdce - kosatec, bulharská růže
základ - kůže, pačuli, vanilka


Yves Saint Laurent - Cinéma

Tato vůně patři mezi výraznější vůně, hodí se spíš pro starší dámy. Mě zaujala hlavně hezkým vzhledem flakónku, svou zajímavou vůni. I když je těžší a výraznější, tak v ní prostě je něco, co mě na ní zaujalo. Ve složení je opět vanilka, to bude asi tím :D a taky mandle.U této vůně dominuje ve složení pižmo, které některým může vadit. Nicméně, je to elegantní vůně, která stojí za povšimnutí, hodí se spíš opět na podzim/zimu, kdy vám tato vůně zpříjemní chladné dny :)

Složení:
hlava - klementinka, mandle, brambořík
srdce - jasmín, amarylka, pivoňka
základ - pižmo, vanilka, jantar

***

U těchto vůni jsem schválně nenapsala nic o výdrží samotné vůně na těle. Tohle je individuální věc u všech parfémů, protože na každém vůně voní jinak, a taky má jinou výdrž. Záleží vše na našem pižmu :)

Tip!

Paco Rabanne - Plympéa

Tak mám tady menší TIP na skvělou vůní. Pokud jste milovnice sladkých vůni a krasných flakónku k tomu, je tato vůně pro vás ta pravá. 
Tato vůně mě zaujala (jak jsem výše uvedla) svou vůní, flakónkem. Lehlá, sladká, výrazná vlně, nic na bolehlav. Ve složení je opět vanilka, jak jinak :D nicméně hlavní roli ve složení hraje i mandarinka, která dělá tuto vůni - vůni. Elegantní, smyslná vůně, která stojí za povšimnutí, zamilujete si jí. :) Vůni bych trochu přirovnala k orientální vůní a to díky svému složení. 

Složení:
hlava - jasmín, zázvor, mandarinka
srdce - sůl, vanilka
základ - santálové dřevo, kašmírové dřevo, ambra


Dnes by to bylo ze světa vůní asi vše, možná si na příště nachystám něco podobného, ale čekejte spíš nějakou recenzičku na pečující kosmetiku :)

***

Jaké vůně milujete vy?

***

Přeji vám hezký zbytek dne, NB.






2 komentáře:

  1. Chloe a Lady Million sú skvelé klasiky :) vyskúšala by som aj novú od Paca..vďaka za tip :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Není za co, vše jsou super vůně :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!