@nicoleblog_cz

29.10.16

ŠTĚTCE Z ALIEXPRESSU/VYPLATÍ SE JEJICH KOUPĚ?!


Už delší dobu jsem si chystala článek o těchto kosmetických štětcích z Aliexpressu.



Jedná se o kopií 7 dílné sady štětců od Real Techniques a mě hlavně zaujaly tím, jak vypadají, tvarem štětin a samozřejmě svou cenou.

Já je skoupila zde od tohoto prodejce 7pcs Makeup Brushes/Aliexpress.com kdy dodací lhůta je 19-30 dní a stojí něco přes 5 euro. Štětce však dorazily dřív, myslím, že byly doma max. do 3 týdnů.

Na výběr je z několika variant (rosegold,zlaté, stříbrné a mix barev). Mě zaujaly ty stříbrné, protože se mi zdají takové decentnější a líbil se mi i ten bílý chlup.

Štětce Real Technuques mají na hrdle vyryté logo RT, jinak si jsou hodně podobné. Cena originálu je však trochu jinde :)

Tyto štětce jsem si prostě koupit musela, byla jsem zvědavá na kvalitu těchto štětců. Popravdě jsem si ještě nikdy ze zahraničního e-shopu tak levné štětce nekoupila a byla sem mile překvapena. 

Nerada utrácím zbytečně moc peněz za drahé zbytečnosti, dívám se hlavně na tu jejich praktičnost a vždy uvažuji nad tím, jestli to dokážu využit, nebo ne. No jsem Váha no :D a někdy to není se mnou nejlehčí :D

O štětcích:


Štětce přišly v celofánovém sáčku a ty byly ještě takto zabaleny. 


Štětiny jsou z umělých vláken a rukojeti jsou z plastu. Štětce jsem už zkoušela i prát a fakt se dají hezky vyprat, štětiny nevypadávají a rukojeť se zatím nešoupe :D :)


Štětců je sedm, a každý z nich je dobrý na něco jiného. Mají super tvary, čímž mě hlavně zaujaly. 

Najdete zde štětec na:
pudr
make-up/korektor
bronzer
tvářenku/rozjaňovač
velký,hustý, placatý štětec na stíny/korektor
hustý, kulatý štětec na stíny
štětec na obočí/linky


Štětec na pudr - ten je hustý, jemný, má delší štětinky, které tvoří takový huňatější, velký, placatý štětec, mírně skosený (viz obrázek).

Hodí se spíš na sypký pudr než na klasický slisovaný, a to proto, protože má ty štětinky tak jemné, že je trochu problém nabrat ten silně slisovaný pudr. Pracuje se s ním velmi hezky a na obličeji je velmi příjemný :) 

Štětec na make-up/korektor - tento štětec má opět jemné štětinky, které jsou trochu víc na sobě. Tvar má takový trojhranný, což není na škodu. Hezky se  sním dostanete do každého koutku! 

Štětec je vhodný nejen na tekutý make-up, ale používám ho i na korektor. Já dřív používala na make-up houbičku, ale tento štětec mě mile překvapil. Make-up dokáže rozetřít rovnoměrně, pleť vypadá po nanesení make-upu přirozeně, žádný maska. Jen doporučují štětec před použitím navlhčit (třeba přestříknout fixačním sprejem) a to proto, aby se make-up zbytečně nevsakoval do štětin, ten má být přece na obličeji! Navíc se s štětcem bude lépe pracovat.

Štětec na bronzer - štětec má štětinky opět velmi jemné, které jsou opět víc na sobě, takže je štětec hustý a huňatý. Má krátký, zarovnaný tvar.

Štětec je super na pudrový bronzer, ale i tekutý. Hezky se s ním produkt rozmazává a nedělá fleky. Tím jak je hustý a má tento tvar, tak je prostě super a hezky se s ním pracuje. Dlouho jsem něco takového hledala, protože vždy, když jsem měla štětec na bronzer, tak byl zbytečně velký a po nanesení produktu na tvář jsem měla pocit, jako bych si jedním tahem vykonturovalá celou jednu polovinu obličeje, prostě mi to udělalo jeden velký flek na obličeji :D což nebylo pěkné. Tento štětec vám pomůže vykreslit přibližně přesné kontury vašeho obličeje :) Opět doporučuji štětec při používání v kombinaci s tekutým produktem navlhčit!

Štětec na tvářenku/rozjasňovač - tento štětec je takové děťátko štětce na pudr. Tvarem si jsou celkem podobné, akorát tento není skosený do strany. Je menší, hustý, placatý, huňatý. Opět jemné štětinky.

Tento štětec používám obzvlášť ráda, hlavně na minerální tvářenku. Je super v tom, že díky svému tvaru hezky tu tvářenku nanesete tam, kam potřebujete. Nic neleze přes okraj :) Dále se dá použít na rozjasňovač (v tuhé formě). Ten se s tímto štětcem také hezky nanáší a výsledek při nanesení obou produktů tímto štětcem vypadá opět přirozeně :)


Štětec na stíny/korektor - tento štětec je trochu větší, placatý a huňatý. Jemný.

Tento štětec trochu multifunkční :D, protože tím jak je huňatý a velký, tak se dá použít jako štětec na korektor, dají se s ním nanést stíny na celé víčko, ale dá s s ním vytvořit pěkné líčení. Jemně se s ním dá stín vystínovat v záhybu oka, stín se nanáší rovnoměrně, nikam stíny ze štětce neopadávají. Když nevím, po kterém štětci sáhnout, sáhnu právě po tomto. Líčení je s ním rychlé a výsledek je moc hezký. Dá se použit i na korektor, což je další plus!

Kulatý štětec na oční stíny - tento má kulatý a huňatý tvar, štětinky opět jemné. 

Štětec je vhodný na stíny, dají se s ním vytvořit super kouřovky, stíny se s ním hezky nanáší. Je sice trochu větší než štětce tohoto tvaru, ale i tak své využití najde. V kombinaci s předešlým štětce vytvoříte moc hezké líčení. Stíny s ním nanáším jak do vnějšího tak i vnitřního koutku oka, na spodní linku oka, ale i do záhybu oka.

Štětec na obočí/linky - Štětec j vhodný jak na suché, tak i tužší gelové produkty.

Obočí se s ním hezky vykreslí, hezky přirozeně. Na oční linky to už moc není, protože je trochu hrubší a linka by nebyla hezky tenká.



Štětce v porovnaní s mou rukou :D jen pro představu, jak jsou velké a jaký mají tvar. Štětec uprostřed je štětec na pudr, jen pro představu.


Jako celkově si myslím, že za tu cenu to je super koupě. Štětinky nevypadávají, dají se dobře vyprat, rukojeť se zatím nešoupe, štětinky jsou fakt jemné, husté. Vypadají hezky. Dá se s nimi pravdu hezky nalíčit a já si je prostě oblíbila. 

Možná mi v této sadě chybí malý plochý štětec a stínovací štětec, ale to je už taková maličkost, protože i tím velkým, placatým štětcem dokážete stín nanést a ještě jej vystínovat. Chce to jen trochu cviku. 

Další takové malé mínus je to, že štětec na pudr je prostě vhodný spíš na sypký pudr, který já nerada používám, protože to přesypávání toho pudru do víčka mě prostě nebaví :D,ale to je opět o zvyku.

Všechny štětce vždy doporučuji před prvním použitím vyprat. Hlavně z hygienických důvodů. Štětce by se měly prát cca po každém použití, hlavně ty na korektor a tekutý make-up ...


Dnešní článek je u konce a doufám, že se vám líbil. Já se prostě o tyto štětce s vámi musela podělit, protože to čekání na tyto štětce se opravdu vyplatilo a já jsem spokojená :)

A co vy, máte zkušenost se štětci z Aliexpressu? Nebo si raději připlatíte a jdete do dražších?

Hezký zbytek dne, NB!








3 komentáře:

  1. Pěkný článek a krásné fotky :) já jsem zatím žádné takové štětce z Aliexpressu nezkoušela, ale je super, že jsou taky funkční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji. Jsem ráda, že se článek líbí. Taky mě příjemně překvapily :) mohu je doporučit :)

      Vymazat
  2. Já štětce z Ali zkoušela, ale bohužel jsem nebyla spokojená - hold jsem zvyklá na Real Techniques a Kabuki :D :D :D
    S paletkou zkušenost nemám, ale vypadá opravdu skvěle! :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!