@nicoleblog_cz

19.10.16

SVÍČKY VILLAGE CANDLE



Vítám vás u dalšího článku. Dnes to bude opět z jiného odvětví a bude to o svíčkách VILLAGE CANDLE.


Já po zkušenostech s Yankee Candle, které mám velice ráda díky jejich vůním chtěla vyzkoušet i tuto verzi. 


Jak můžete vidět, na první pohled by se jednalo o věrnou kopií YC. Avšak tomu tak není.
Ačkoliv se Village Candle nechali inspirovat slavnější značkou YC, nemohu říct, že jsou stejně kvalitní.


Vzhled je to oč tu běží. Jak můžete vidět, obaly až na nadpis mají téměř stejné, jsou prostě okopírované. To se mi ale nelíbí. Podle mě mohl výrobce přijít s něčím originálnějším a ne to okopírovat. Ale to je pro někoho maličkost. Mě jako výrobci, který se snaží několik let na trhu o to aby jeho značka uspokojila zákazníky asi vadilo. 


Vůní Village Candle nabízí mnoho. Avšak já mám nyní na obrázku Pure Linen a Pink Grapefruit. Dostala jsem je k testování díky blogerkám.cz a k svíčce Pink Grapefruit jsem obdržela i svícen.

Vůně Pure Linen voní jako čerstvě vyprané prádlo. Což je super, čisté vůně miluji. Svíčka voní intenzivně, silně. Hezky. Provoní celý pokoj, byt.

Druhá svíčka je taky moc hezky vonící a velmi příjemná, avšak jsem nezaznamenala to, že by převoněla výše uvedenou svíčku. Tato voní trochu jemněji, ale jak jsem psala, voní velmi příjemně.


Svíčky mám velmi ráda. Mám ráda i zajímavě vonící svíčky. Tohle obě nabízejí. Ráda si zapálím v sychravém dni svíčku a relaxuji. 

Svíčka Pure Linen má dobu hoření 45-55 hodin. Pink Grapefruit má dobu hoření až 18 hodin.


Nyní jsme u toho hoření, u té kvality. Zdá se, že knot prostě není kvalitní, prostě se rychleji vypaluje. Zbytky padají do rozpáleného vosku, což není pěkné. Tím, že se knot rychle spaluje, tak se i svíčka samovolně zhasíná rozehřátým voskem. Tohle se mi u YC nestalo. Neříkám, že by nemohlo. Jen prostě ta kvalita YC bude asi někde jinde a proto i ta cena YC je trochu vyšší. ;)

U svíčky Pink Grapefruit mi vadí to, že vosk vytéká do svícnu. Avšak po zaschnutí vosku by neměl být problém svíčku odlepit ze svícnu tak, aby se dal ještě využít. :)


Cena VC se přibližuje k ceně YC. Na www.demdaco.cz můžete zjistit cenu a dostupné vůně svíček.


Až na to, že se jedna o kopírku YC a o to, že knot se rychleji vypaluje bych mohla milovníkům svíček, vonných svíček značku doporučit. Milovníkům originálům asi napodobenina nebude stačit, ale i tak si myslím, že díky tomu svému "vzhledu" nebude o kupující nouze :)

Obě svíčky mě velice překvapily svou vůní, tím, že voní opravdu silně, příjemně. Provoní byt a zpříjemní sychravé dny.

I když jsem začala trochu negativně, i tak si myslím, že vůně mají zajímavé a svíčky stojí za povšimnutí. Ale YC jsou prostě YC ... :)

***

A co vy? Jste spíš pro originály, nebo dáváte šanci i napodobeninám? Máte zkušenost s touto značkou? :)


Jedná se o výzvu pro www.blogerky.cz, těm děkuji za možnost vyzkoušet nové produkty a www.demdaco.cz za poskytnutí produktů. 

Pokud vás svíčky zaujaly, můžete je zakoupit zde na www.demdaco.cz

Přeji hezký zbytek dne! NB :)








4 komentáře:

  1. O VC slyším už poněkolikáté a vypadají skvěle, připadají mi hodně podobné Yankee Candle :) máš super blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkují. Ano, jsou hodně podobné jako YC, což mě mrzí. Lidé prostě neumí vymslet něco svého a vezou se na konkurenci.... :)

      Vymazat
  2. Já miluji svíčky a jde mi hlavně o jejich vůni při zapálení. Takže neřeším, jestli je to originál YC nebo kopie. Hlavně, že mi krásně voní, když ji načnu :D :)

    S paletkou zkušenost nemám, ale vypadá opravdu skvěle! :)

    INKA lifestyle blog

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem narazil na rozhovor s velmi šikovných čechem co dělá hezké svíčky, tak zde posílám tip :)
    http://archiv.ihned.cz/c1-65719270-valach-ktery-dela-svicky-pro-japonskeho-cisare

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!