@nicoleblog_cz

30.11.16

Objednávka z PIXERS.CZ


V dnešním článku bych vám chtěla představit jednu stránku, na které si můžete vytvořit dle vlastního obrázku ve vysoké kvalitě obraz, fototapetu, nástěnnou nálepku a tak různě ...

Jedná se o stránku PIXERS.CZ


Po kliknutí na odkaz výše se vám objeví stránka a můžete si prohlédnout celou jejich nabídku.

Tato firma mě oslovila ohledně spolupráce a jelikož jsme doma dlouho uvažovali o koupi nového obrazu, tak jsme si jeden vybrali a spolu s ním jsem vyzkoušela i jejich nálepku, kterou můžete využit tak, že si tou nálepkou polepíte zeď, nebo nějaký kus nábytku a dodáte tomu jiný rozměr.

PIXERS.CZ nabízí rychle doručení a kvalitní zpracování. 

Produkty nabízí v různých velikostech a můžete si také vybrat již z jejich hotových produktů, nebo si vytvořit obraz, nálepku ... ze své fotky, která by měla být ve vysoké kvalitě, aby se produkt povedl.

Já hlavně koukala po obrazech na plátně. Hlavně po takovém, který by se nám líbil a hodil by se k nám domů.

Předem se omlouvám za kvalitu fotek, někdy prostě světlo nepřeje :)


Doba dodání byla velmi rychlá, přibližně do 6 dnů od uskutečnění objednávky.

Přišly mi takové dva balíčky, ve velkém byl obraz a ve  druhém menším balíčku nástěnná nálepka, vše dobře zabaleno.


Po rozbalení balíku, krabic jsem produkty objevila zabalené tak pečlivě, že jsem měla skoro problém je rozbalit, ale nebojte se nic, to je jenom dobře :D :) Alespoň byly produkty nepoškozené :)


Bublinkovou folii sbalila dcera, která si s ní vyhrála a byly smě rády obě dvě :D Pukajdy máme rády :D

Obraz mě velmi překvapil. Je to rozměr 120x80 cm, je tak akorát a na zdi je krásný. Podle obrázku výše jste asi už zaregistrovaly, že se jedná o Koloseum. Krásná práce.


Obraz je na kvalitním plátně, tělo obrazu, kostra je ze dřeva. K obrazu jsem obdržela ještě takový háček, který se na obraz zezadu přibil. Tím se dal hezky zavěsit na zeď na háček, který jsem si k němu ještě v železářství dokoupila :)


Obraz na stěně. Na živo je ještě krásnější, jsem nadšená :)


Dále v menším balíčku byla tato nálepka, kterou jsem prvně chtěla dát na stěnu, ale nakonec jsem se rozhodla ji dát dceři na desku psacího stolu.

Jako dárek byla v balíčku ještě nálepka na mobil, na kryt mobilu, jenže mám jiný model a nesedí mi. Ale to je maličkost, někoho s ní podaruji :)


Byla to taková hezká rulička


Nálepka se jednoduše odlepila a přilepila jsem jí na desku psacího stolu. Nalepit i sundat jde jednoduše, chce to jen trochu šikovnosti. Dcera si vybrala králíčka, nebo je miluje a tak má stále jednoho pořád na očích a strašně se pořád nad ním rozplývá :D :)


Navíc je to i praktické, protože nálepka je omyvatelná a tak když ji popíše fixem, dá se to jednoduše umýt. Pracovní deska by už zůstala popsaná, takže jsem ráda i já, že nemá zničený psací stůl :)

***

Celkově jsem s produkty PIXERS.CZ spokojená. Jediné co budete potřebovat vy, je trochu šikovnosti a zručnosti :)

Produkty mají krásné za skvělé ceny a navíc mohu říct, teda napsat, že i kvalitně zpracované a že si opravdu dali na výrobě záležet. 

Stránku a jejich služby mohu s klidným svědomím doporučit. Líbí se mi také to, že obraz byl dobře zabalen a ani nebyl při přepravě poškozený.

Ceny mají přijatelné a navíc nabízí široké služby s rychlým dodáním :)

Navíc mají často na stránkách různé akce a slevy na jejich produkty a jedna navíc stále probíhá a to jen do dnešního dne 30.11. !!! 

Jedná se o akci
 >> CYBER MONDAY, kdy můžete obdržet slevu 40 % s kodem CYBER16MD <<

***

Máte zkušenost s PIXERS.CZ???

Hezký den, NB!





3 komentáře:

  1. Zkušenost z Pixers.cz nemám, ale vybrala sis hezké obrázky. Já jsem si nedávno nalepila na zeď mapu světa :) ale tu jsem koupila v Nanu Nana.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, dalo to opravdu zabrat vybrat ten pravý" Nanu Nana je super, mají tak skvělé kousky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z pixers.cz mám také nějaké tapety a plátna. Jsem "úchyl" na Itálii, takže můj pokoj teď krášlí tapety Benátek :D

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!