@nicoleblog_cz

15.11.16

OLIGODERMIE: Vitamínový peeling s kiwi a mangem



Dnes mám pro vás něco o tomto vitamínovém peelingu od Oligodermie.

Tento peeling jsem testovala/zkoušela nějakou dobu a pořád jsem nevěděla, zda mi vyhovuje, co si o něm myslet a tak dále ...


Asi po měsíci jsem si prostě udělala na něj obrázek a chtěla se o můj názor podělit :) 


Peeling je v bíle plastové tubě, která má takové šroubovací víčko (jako pasta). Obaly mají produkty od Oligodermie jednoduché a hezké.

Obsah tuby je 50 ml a cena peelingu je 590 Kč a zakoupit ho můžete zde na zdraví-krása/vitamínový peeling kde si můžete prohlédnout jejich kompletní nabídku produktů Oligodermie a nebo zde na www.oligodermie.cz kde si také můžete prohlédnout jejich produkty.

Konzistence peelingu je gelová. 
Peeling je průhledné oranžové barvy, obsahuje zrníčka z kiwi.

Aktivní složky:

Kiwiovoce bohaté na antioxidanty, včetně vitaminu C, který aktivuje výrobu kolagenu.

Mango hydratuje, zklidňuje a zjemňuje pleť.

Ananas -  je bohatý na cukry a vitamíny, má energizující a detoxikační vlastnosti. Díky nim pleť projasňuje.

 Zrníčka z kiwi odstraňují odumřelé kožní buňky.
 Glycerin napomáhá hydrataci a zlepšuje pružnost pokožky.

Navíc je bez parabenů a není testovaný na zvířatech! :)

Je vhodný pro všechny typy pleti:)

 Tento peeling by měl pleť rozjasnit, měl by stahovat póry a podporovat obnovu buněk. Peeling obsahuje zrníčka z kiwi, které se starají o odstranění odumřelých buněk z povrchu kůže na obličeji.



Peeling má nejen hezkou barvu, ale i slaďounce voní, hned mi připomene léto :) 


Jak jsem psala, testovala jsem ho delší dobu a taky mám na něj svůj názor. Já to prostě napíšu tak, že na tento produkt jsem se velmi těšila, ale za tu dobu mě nijak neoslovil :( :)

Oslovila mě pouze jeho gelová konzistence, vůně a barva. Zrníček peeling obsahuje celkem málo na to, abyste je měly na pleti tam, kde je chcete mít, abyste s nimi tu pleť pořádně prokrvily a odstranily s nimi ty odumřelé buňky.

Navíc zrníčka jsou tak jemná, že mám pocit, že nic nedělají a jsou v peelingu jen proto, aby si produkt zasloužil název "peeling" :) 

Teď jsem k produktu možná kritická, ale pokud mám pocit, že mi produkt něčím nesedne, nebudu ho vychvalovat :) 

Na druhou stranu má Oligodermie i jiné super produkty, se kterými jsem velmi spokojená, nebo byla jsem spokojená, protože minulé produkty, které jsem testovala jsem už vypotřebovala. Jednalo se o pleťové tonikum, oční odličovač a suchý hedvábný olej, všechny zmíněné produkty byly boží :)

A abych to uvedla tak jak jsem chtěla, musím mít peeling, který má super konzistenci, obsahuje větší množství zrníček a pokud možno pevnějších a o něco větších. Prostě abych měla po použití peelingu ten pocit, že něco s tou pleti udělal. Peeling by měl zanechat pleť po použití hladkou, viditelně prokrvenou, vypnutou ... U tohoto jsem ten pocit neměla a mrzí mě to, protože jsem mu dávala velkou šanci :)

Možná však to, že mi nesedl může být tím, že mám pleť hrubší, odolnější a hodí se spíš na pleť jemnou, citlivou, ... :) je uvedeno, že je vhodný pro všechny typy pleti.


Nicméně nechci vás od tohoto produktu odrazovat, každá budeme na něj mít svůj názor. Holky mi psaly na IG, že jim strašně vyhovuje a že jej mají rády, ale jak se říká, ... sto lidí, sto chutí :)

A co vy? Máte s tímto peelingem zkušenost? Máte zkušenost s peelingem, který byste mohly doporučit bez obav dál?

Hezký zbytek dne, NB.







2 komentáře:

  1. Zdravím, mám jemnou pleť a tenhle peeling je pro mě jako dělaný. Chápu Váš názor, že na hrubší pleť je asi moc jemný, ale mně osobně přijde skvělý :). K prokrvení a ošoupání staré kůže mi úplně stačí a krásně voní :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je jasné, že né každému sedne totéž :) ale zkušenostmi se člověk učí :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!