@nicoleblog_cz

10.11.16

THE Rock NUDES/Maybelline New York


Tak vás po delší době opět vítám na mém blogu a dnes bych vám ráda představila tuto "novinku", kterou jste již mohly zahlédnout v naších drogériích. 

Jedná se o další paletku očních stínů od The Rock Nudes od Maybelline. Ano, píšu další, protože tohle je (pokud se nepletu) jejich třetí paletka a doufám, že k nám dorazí i další verze :)



Zakoupila jsem jí v Rossmannu a původní cena bez akce je kolem 349 Kč, ale já ji koupila v akci, což bylo nějakých 260 Kč, teď přesně nevím :)


S tímto článkem jsem si dala trochu načas, protože stále jsem nevěděla, co si o paletce myslet, jak s ní pracovat tak, aby výsledek byl co nejlepší. Někdy to testování dá prostě zabrat, ale bez toho bych vám dané produkty doporučit nemohla :)


No a nyní jsme u té paletky. Paletka obsahuje 12 očních stínů. Mix matných, lesklých a třpytivých. Paletka je klasická plastová, má matný obal, což je fajn, protože vám z ruky nevyklouzne, ... O to více se ale špiní :) což se dá napravit tím, že paletku otřete hadříkem :)


V paletce také najdete štěteček, který je oboustranný. Na jedné straně je pěnový aplikátor a na druhé něco ve stylu plochého štětečku :)

Já vždy takové nepoužitelné štětce z paletek vytáhnu, aby nedělali neplechu :)




Paletka vypadá krásně, i ty stíny. Tato verze The Rock Nudes mě zaujala zatím snad nejvíc. Líbí se mi poskládání těch stínů. Prostě mé barvy!


Najdete v ní nude odstíny,ale i ty, kterým líčení oživíte. Stíny jsou spíš tlumenější v tmavých odstínech, ale najdete v ní i stíny základní, světlé, rozjasňující. 

Krása, krása, krása, ...


Miluji ten pocit, kdy mohu do paletky poprvé hrábnout :D Máte to taky tak, nebo to mám jenom já?! :D


Stíny jsou jemně mleté a tak jako každé oční stíny i trochu práší. Pigmentace stínů je průměrná, nic hrozného, ale ani žádná diskotéka. To se dá ale napravit bázi pod oční stíny, která tu pigmentaci stínů vytáhne o level výš a barvy stínů vyniknou (viz swatce níže).

Výdrž stínů na oku je taky lehce nadprůměrná, ale to zase záleží také na tom, jakou bázi pod stíny používáte a jak moc mastná víčka máte. Já třeba stíny nemám na očích celý den, ale s klidem mohu říci, že 5-8 hodin s dobrou bází na oku vydrží :)


Zde můžete vidět základní čtveřici světlých stínů.

Na prvním řádku můžete vidět bílý stín a šedý stín. Ty jsou lehce se třpytem a jsou super na projasnění vnitřního koutku oka.

Spodní řádek tvoří nude stíny, které jsou super jak na celé víčko, tak i do záhybu oka.


Následující čtveřici tvoří opět matné, lesklé a třpytivé stíny.

Horní řádek tvoří nude růžový lesklý stín a vedle něj je tmavě hnědý matný stín, který se dá také použit jako stín na obočí, protože má super odstín!

Spodní řádek je také mix matný a třpytivý. První matný stín je takový fialovo-šedo-hnědý, který na oku vypadá moc hezky, a vedle něj je třpytivý stín, který je takový zlatý tlumený. 


Poslední čtveřici stínů tvoří matné a třpytivé stíny. 

První řádek je tvořen modrým tlumeným stínem se třpytem a vedle něj je černý stín se třpytem. Oba moc hezké.

Spodní řádek tvoří matné stíny. První je takový fialovo-vínový a stín je opět tlumený a matný. Vedle něj poslední černý stín, který je matný.

Swatche
jednotlivých stínů


Stíny nejsou špatně pigmentované, až na ten poslední černý matný stín, který bez báze moc černý teda není. U třpytivých stínů lze předpokládat, že zase tak pigmentované nebudou, narozdíl od stínů metalických.

Se stíny se pracuje moc hezky, lehce opadávají, ale to chce správný štětec s jemnými štětinami :) Taky lehce práší, ale jak jsem psala výše, tohle dělají i ty drahé stíny, takže prášivost je úplně normální. Paletka je hezky poskládána a myslím si, že si s ní jak já, tak i vy vyhrajete :)

V paletce najdete stíny jak na běžný den, na běžné nošení, tak s ní můžete vykouzlit i krásné večerní líčení :)

Třeba se mi to zdá, nebo já nevím, ale černý stín by měl být extra černý, který když naberete štětcem, tak ho stačí nabrat opravdu trochu. Štětcem jsem do něj musela hrábnout několikrát, aby jsem ho na to oko nanesla :)


Celkově si myslím, že si s paletkou užiji ještě hodně hezkých chvil a nervů :D protože nějako poslední dobou nemám inspiraci na líčení a nevím co s ní vymyslet, a tak vždy naplácám na oko nude odstíny a líčení je rychle hotové a hezké, ... ale to příště. To si pro vás přichystán nějakou ukázku líčení jen s touto paletkou :)

S klidným svědomím tuto paletku mohu doporučit těm, které se nebojí výraznějšího a odvážnějšího líčení, a ne jen těm :)

Důležitá je dobrá báze pod stín, na to nezapomeňte! :)

***

Tak jsme u konce a já doufám, že se vám takový rychlý článek líbil. Budu ráda, když můj blog navštívíte i příště a dáte třeba odběr, teda pokud máte zájem blog sledovat :)

Hezký zbytek dne! NB.

***

A co vy, máte s nějakou paletkou od Maybelline zkušenost?







6 komentářů:

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!