@nicoleblog_cz

5.12.16

Silvestrovský look s kolekcí Runway Bold od Mary Kay


Dnešní článek je tak trochu výzvou a to doslova!

Několik blogerek se zapojilo do soutěže o Silvestrovský look s touto krásnou kolekcí Runway Bold od Mary Kay. Spolu s nimi jsem se do soutěže zapojila i já.



Kolekce obsahuje paletku očních stínů Rock The Runway a duo gelových očních linek Dramatic Gold.

Po kliknutí na obrázek se Vám obrázek zvětší a zvýší se tak jeho kvalita!!!

Paletka stínů Rock The Runway



Paletka obsahuje pět třpytivých očních stínů, které jsou perfektně pigmentované.
Stíny se štětcem hezky nanáší a obsahují malinkaté třpytečky, které rozzáří váš look.
Stíny jsou malinko prašnější a to proto, protože nejsou silně slisované a obsahují již zmíněné třpytečky, které mají tendenci opadávat pod oko. Ale to je maličkost, tohle je i u drahých stínů velmi běžná věc.
Paletka je velmi zajímavě poskládána. Dá se s ní hezky vyřádit! :)


Jak jsem psala, pigmentace je naprosto perfektní.
Po nanesení stínů štětcem na oko jsem si prostě řekla, že to snad ani není možné, byly snad ještě víc pigmentované než když jsem do nich sáhla prstem.
Pro dokonalý výsledek líčení je však důležité mít také perfektní podklad - bázi pod oční stíny, která prodlouží jejich výdrž na oku a zabrání jejich slévání se do vrásek.


Paletka je krásná.
Je klasická plastová, otvírací.
Oceňuji, že do ní nedali zbytečně nějaký štěteček, který by akorát vzhled paletky kazil, takhle je perfektní.

Paletka obsahuje zlatý stín, hnědý stín, stín, který je hodně podobný takové popelavé barvě, krásný sytý modrý stín a temně modrý stín. 
Všechny jsou moc krásné a na oku nádherné.


S paletkou se dá vytvořit líčení jak výrazně, tak i jemné, které lze nosit běžně, ale dnes jsem si připravila s touto paletou líčení, které je vhodné na večer, neboť je výraznější.


Stíny jsou naneseny bez báze pod oční stíny a i tak moc hezky vynikly.

Duo gelových očních linek Dramatic Gold


Opět nadšenost. Krásný vzhled a kvalita v jednom.


Linky mají šroubovací uzávěr a ve špičce uzávěru najdete i štěteček, super!


Jedny takové do bronzova a druhé jsou hnědé. Oba tyto odstíny vytvoří metalický finish.
Po zaschnutí drží a ani se nehnou! Takže ty, které máte tendenci si mnout oči a nebo si prostě do nich nešikovně dloubnete, nemusíte se bát, že si je rozmažete, ani se nehnou.


Na oku vypadají oba odstíny velmi krásně. Já je však zkoušela samostatně bez očních stínů a výsledek byl taktéž velmi hezký, jemný, decentní ...


Se štětečkem, který najdete ve špičce uzávěru se pracuje celkem dobře, ale ty které máte nějaký ten svůj oblíbený štěteček na linky si na něj budete zvykat asi těžko. Má totiž zakulacenou špičku a chce to trochu víc šikovnosti, ale naučit se to dá.


Linky jsou v kalíšku, oddělené přepážkou uprostřed.
Na první pohled se může zdát, že obsahují třpyt, ale zdání klame, vytváří metalický finish.
Linky rychle schnou a pigmentace je velmi vysoká.


Odstíny jsou velmi povedené a výborně pigmentované.


Z kolekce jsem velmi nadšená a pokud se Vám také líbí, mohu jí jen doporučit.
Tato kolekce se Mary Kay opravdu velmi povedla, je to však limitovaná edice.

Paletku stínů najdete zde:

Duo gelových očních linek zde:

Já se však snažila vytvořit nějaké nositelnější líčení.

Líčení jsem vytvořila v kombinaci se stíny  1,3,4 a 5.


Tak já doufám, že se dnešní článek líbil a přeji Vám hezký zbytek dne!

NB.














6 komentářů:

  1. tvoje líčenie je neskutočné! veľmi veľmi sa ti podarilo a držím ti palce v súťaži :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, mohlo to být lepší, ale když není světlo, nedá se nic dělat :D :) jsi zlatá :)

      Vymazat
  2. Wow tak tohle je hodně povedené líčení ! Moc se mi líbí !

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné líčení. Zaujala mě paletka stínů, která má úžasný modrý odstín! :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletka je opravdu krásná, moc děkuji :-)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!