@nicoleblog_cz

12.1.17

Ziaja Okurka + Ziaja oční odličovač

Po delší pauze se hlásím s příspěvkem, článkem, který jsem chtěla vydat už v loňském roce a nějak to nevyšlo.

Článek je trochu rozsáhlejší, jedná se o kosmetiku od značky Ziaja, o které jste už možná každá slyšela, a pokud ne, najdete zde i odkazy na e-shop, kde se můžete s kosmetikou ještě více seznámit.

Dnes tady mám takovou recenzi kosmetiky, okurkové řady. Jedná se o pleťové mléko, pleťový tonik, pleťový krém a také jsem přidala do článku dvoufázový oční odličovač, taktéž od Ziaji.

Odkaz na e-shop najdete ZDE.

Odkaz na tuto řadu najdete ZDE a na oční odličovač najdete ZDE.






Začneme pleťovým mlékem a tonikem.

Pleťové mléko
*jemně čistí a odstraňuje make-up
*hydratuje a změkčuje svrchní vrstvu pokožky, zabraňuje podráždění
*připravuje pokožku na další péči

Aktivní látky
*vitamín A a E, provitamín B5 (D-panthenol)

Typ pokožky
*normální, smíšená, mastná, 17+

Obsah 200 ml, cena 80,-

Tohle mléko používám z okurkové řady ráno a večer. A to ráda :)
Používám ho v pořadí jako první, kdy mléko nanesu v dostatečném množství na vatový tamponek a čistím s ním obličej klidně i vícekrát, dokud není pleť očištěna od make-upu  a dalších nečistot. Pleť není po něm vysušená, je taková vláčná, není podrážděná. Mléko pleť čistí opravdu šetrně. Pleť je po něm taková svěží, mám z toho vždy fajn pocit. Nevím co bych mu vytkla :)


Pleťový tonik
*jemně čistí pokožku
*tonizuje a hydratuje pleť
*má zklidňující účinek
*připravuje pleť na další péči

Aktivní látky
*provitamín B5 (D-panthenol), výtažek z dužiny okurky

Typ pokožky
*normální, smíšená, mastná

Obsah 200 ml, cena 70,-

Pleťový tonik používám hned po mléku, ráno i večer. Opět nanesu dostatečné množství na vatový tamponek a čistím s ním pleť od zbytku nečistot. Klidně i vícekrát. Pleť mám po něm svěží s pocitem čisté pleti. Plet nedráždí, jen se při čištění tímto tonikem vyhýbám očnímu okolí, protože mi přijde, že mi ho vysušuje. Pleť není podrážděná ani začervenalá a je připravena na další krok :)


Pleťový krém
*normalizuje činnost mazových žláz
*aktivně zklidňuje a hydratuje
*jemně rozjasňuje pleť

Aktivní látky
*výtažek z dužiny okurky, vitamín A a E, provitamín B5 (D-panthenol)

Typ pokožky
*normální, smíšená, mastná

Obsah 50 ml, cena 62,-

Pleťový krém použiji v pořadí jako třetí. Použiji ho ráno, na večer mám jiný. Používám ho i jako podkladový krém pod make-up, pod který je super. Pleť nedráždí, ani nevysouší. Neucpává mi póry. Má nemastné složení, na pleti nezanechává mastný film, ani pocit masky. Po chvíli na pleti jakoby zaschne a už tam není. Zůstane jen pocit hydratované pleti připravené k dalšímu kroku - make-upu. Na mastnou, smíšenou pleť je super! Klidně ho mohu nanést i kolem očního okolí, je opravdu jemný a na pleti příjemný :)

Dvoufázový odličovač očí
*rychle a důkladně odstraňuje make-up
*ideální i pro odstranění voděodolného make-upu
* vhodný i  pro osoby nosící kontaktní čočky
*zabraňuje vysoušení citlivé pokožky
*nezanechává mastnou vrstvu kolem očí

Aktivní látky
*provitamín  B5 (D-panthenol)

Neobsahuje parabeny, bez parfemace.

Obsah 120 ml, cena 70,-

Před použitím ho protřepu a nanesu ho na vatový tamponek. Hezky s ním odlíčím i opravdu výrazný oční make-up. Nemusím oči drhnout, jde to hezky samo. Někdy to chce použít víc tamponku :D záleží na tom, jak silně nalíčená jste. Oční okolí nedráždí, neštípe. Super. Můžu říct, že se rovná dražším dvoufázovým odličovačům :) Super je to, že oční okolí není o něm nijak podrážděné ani vysušené :)





S odličovačem jsem velmi spokojená. Mohu o s klidným svědomím doporučit dál, Vám. Opravdu se vyrovná i dražším značkám. Odličováni se s ním je radost :)

Celá okurková řada neobsahuje parabeny, což je super. Super je i cena za kterou tuto kosmetiku můžete koupit :) S okurkovou řadou jsem spokojená, ale pokud hledáte něco, co vám pleť nějak viditelně zlepší, hledejte jinde. Tohle bych přiřadila spíš k základní péči, do které stejně musíte zahrnout ještě péči i oční okolí, hloubkové čištění pleti atd. ... Pleť se mi po této řadě nijak nezhoršila, ani mi neucpává póry a na mou smíšenou pleť je super. Mám po použití této řady pocit čisté, zklidněné a svěží pleti, ale jak jsem psala, je to spíš taková základní péče o pleť, která neurazí :) takový starter pack :)

***

Máte nějakou zkušenost s kosmetikou Ziaja? 

Přeji hezký zbytek dne. NB.


4 komentáře:

  1. Okurková řada je zajímavá. Jednou jsem měla nějaké okurkové tonikum a pro mou pleť to bylo jako pohlazení pírkem. Ale s odličovačem jsem moc spokojená nebyla. Řasenku mi po očích mudlal, a i tak jsem musela ještě něčím doodlíčit. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, ze po odlicovaci oci mam rasenku taky vsude kolem a musim odlicit nekolika tamponky,ale odlici vse :)

      Vymazat
  2. Ziaju mám velmi ráda, odličovač jsem si chválila, ted mám v poličce nějaké tonikum :)
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyborny je taky krem na ruce z koziho mleka. Uvidime co me oslovi priste :)

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!