@nicoleblog_cz

19.4.17

AFFECT Cosmetics - Party All Night / Můj pohled na paletku.



Po delší odezvě na mém blogu Vás vítám u dnešního článku.

♥♥♥


Dnešní článek se bude týkat paletky očních stínů od 
Affect Cosmetics - Party All Night

Tato paletka obsahuje 10 očních stínu. Obsahuje stíny perleťové, matné, metalické. Vše v jedné paletce, která je z matného papírového obalu. Paletka je na uzavírací magnetek.

Paletku můžete zakoupit zde na BestMakeUp.cz

Paletka je velmi šikovně poskládaná. Můžete s ní vytvořit crazy líčení, ale i jemné líčení na běžný den.

Většinou na oko nanesu nějaký ten jeden stín, nejlépe metalický nebo perleťový a dokončím řasenkou. A je hotovo. To je tak můj běžný denní make-up :D


Pigmentace stínů je parádní. Ty světlé odstíny, (č. 1 a 2) se mi zdají trochu méně pigmentované, třeba to je jen můj pocit. Jinak jsem vážně zírala.

Stíny nejsou suché, hezky se s nimi pracuje. Dobře drží i bez báze pod oční stíny. I jejich pigmentace je velmi uspokojující bez báze pod oční stíny. Se dvěma stíny jsem měla však problém, a to s č. 10 a č. 6, které jsem měla problém se štětcem na víčko nanést, jako šlo to, ale už hůř než s ostatními stíny. Prstem se nanesou úplně v pohodě, nechápu. Zkusím ještě metodu "na mokro" :D

Stíny neopadávají, možná jen ty matné, ale úplně minimálně. Prášivost stínů těch matných je normální, chce to mít prostě dobré štětce, které nemají tvrdé štětinky a bude to v pohodě. To platí i na zbytek stínů :)

❤❤❤

Pokud toužíte po větší pigmentaci a výdrži stínů na očích, stačí dát na víčko bázi pod stíny, popřípadě na závěr zafixovat fixačním sprejem. Tak stíny vydrží i tu největší párty ❤❤❤


V nabídce jsou i další paletky, které by Vám mohly padnout do oka. 
Affect má dokonce v nabídce také konturovací paletky, paletky na obočí a další produkty, které stojí za povšimnutí.

Vzhledem bych je asi přirovnala k paletkám Zoeva, ty mají také papírové obaly.
Tyto matné se trochu hůř opečovávají, jsou stále ušpiněné. Ale není nic, co by šikovná ženská nedokázala :D

↓↓↓↓


Zde můžete vidět pigmentaci jednotlivých stínů nanesené prstem na ruku bez báze pod oční stíny. Krásné barvičky. ♥

 A zde jsem si připravila malou ukázku bez úprav. Stíny naneseny bez báze. Foto také není nijak upravené. Pouze jsem použila rozostření pozadí u fotky.

♥♥♥

Troška barevné jarní inspirace.

Použitá paletka Affect Cosmetics - Party All Night
Řasenka - Mary Kay






♥♥♥

Můj pohled na paletku.

S paletkou jsem velmi spokojená. Je krásna, stíny jsou super a určitě bych šla i do další, pokud je ta kvalita i u ostatních jako právě u této. Také Vám ji mohu s klidným svědomím doporučit, je parádní :)
Akorát chybí v paletce zrcátko, ale to je detail.

Tak já se s Vámi dnes loučím, ale ozvu se velmi brzo, protože mám pro Vás další dávku ukázek líčení a kosmetiky na omrknutí :)

 ♥♥♥

Dejte třeba vědět do komentářů, jak se Vám paletka líbí a jestli Vás z nabídky od Affectu ještě něco zaujalo :) 
Mě zaujalo od nich spousta produktů, hlavně ty paletky a tvářenky! Ty vypadají božsky ♥

 Tak se mějte a přeji hezký zbytek dne! :) N.

4 komentáře:

  1. Na pohled je paletka nádherná, taková hravá, ale osobně mám ráda přirozené líčení a použila bych jen asi dvě barvičky, ty béžové :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to beru spíš podle nálady. Beru to take podle oblečení. Někdy si oči nelíčím vůbec. Prostě podle situace. A na takové hrátky s barvičkamy pro oživení běžného líčení je super 😊👌❤

      Vymazat
  2. ooo,to sú krásne farby :) teraz som si objednala takúto farebnejšiu od Makeup Revolution a teším sa, keď spravím nejaké bláznivejšie líčenie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám doma většinou neutrální paletky stínů, tohle je skvělá změna 😊 paletky od M Revolution jsou taky hodně dobré a za fajn cenu 👏😊

      Vymazat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!