@nicoleblog_cz

21.6.17

GOLDEN ROSE VELVET MATTE LIPSTICK 12


Jsem typ, co má rád rtěnky, ale přijde mi zbytečné utrácet za drahou rtěnku několik stovek, když se najdou rtěnky za mnohem lepší cenu a i kvalitou daleko lepší.

Mám ráda rtěnky s perletí, leskem, matné rtěnky. Rtěnky různých odstínů, ale jen ty nositelnější. Možná vám přijdu nudná, ale nepreferuji trend fialových rtů, černých ... :D to je na mě už moc.

V drogérií na mě vykoukla tato nová řada matných rtěnek od značky Golden rose. Já si ze čtyř dostupných odstínů vybrala Golden Rose Matte Lipstick 12, která mě zaujala hezkým matným obalem se zlatým logem a krásným odstínem a svým matným finishem.


Rtěnka je spíš víc nude, tlumená červeno - hnědo - růžová, taková vintage. Moc hezký odstín, který naleznete jak u drahých značek, tak i u levných.

Většina odstínů rtěnek se na trhu hodně opakuje. Což mi přijde fajn, protože když u nějaké oblíbené značky není konkrétní odstín dlouho k zakoupení, lze podobný koupi u jiné :)


Teď k rtěnce a k tomu jak se chová na rtech.

Rtěnka je hodně dobře pigmentovaná. Je takový krémová, saténová. Není to takový ten druh rtěnky, který vám po nanesení na rty ty rty ještě více vysuší a začne vám je pnout. Rtěnka je sice matná, ale nevysušuje. Ze rtů nikam neutíká, dobře se nanáší a dokonce vydrží i sváču. :) Poté je však nutno rty trochu přetřít, protože rtěnka na rtech sice je, ale uprostřed rtů trochu vymizí. Což je normální a mě nedělá problém si rty znovu přetřít a pokračovat v běžných činnostech :)


Rtěnka má nejen hezký obal a odstín. Dá se také koupit za super cenu, který se pohybuje kolem 75,- až 99,- a dá se koupit třeba zde na www.pinkpanda.cz kde naleznete ne jen tento odstín, ale i spoustu dalších krásných odstínů, za super cenu :)

Rtěnku doporučuji všemi devíti. Ne všemi deseti, protože jsem ji ubrala bodík a to proto, protože se musí po jídle opět přetírat rty, což následuje k tomu, že ji brzo vypotřebuji :D 


Co tak sleduji, GR má teď mnoho nových a super produktů jak na rty, tvář tak i oči. Mám v plánu ještě udělat článek na jejich quarto paletky očních stínů, ale to až příště. :)

Schválně mi napište sem dolů, jestli tuto značku znáte a jestli od značky GR máte doma něco hezkého :)

Přeji hezký zbytek dne. N. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní či negativní. Akceptuji slušné chování. Přidávat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé. Budu ráda i za připojení se na odběry mého blogu (v pravém postranním panelu). Hezký den všem!